lindispindis Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 har fryktelig vondt nederst i ryggen,fra korsryggen og nedover...også har jeg hatt mase kynnere idag og igår.klarer nesten ikke stå oppreist. har bekkenløsning(men ikke så kraftig).kan det være bekkenløsning smerter?eller kan det være noe annet?hatt det sånn i hele går og i hele dag! har termin 17 januar.
lindispindis Skrevet 29. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. november 2007 har i tillegg vært ganske rolig i magen de siste dagene også..har allerede vært på føden 2 ganger,,forrige gang var 3 uker siden..lt var iorden da..teit å ringe igjen?
Plopp Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Hvis du ikke klarer å stå oppreist så synes jeg absolutt att du ska ringe.. Tror det er mange som føler at de maser, men du snakker jo med en jordmor først å så avgjør hun om du må kommer eller ikke!
lindispindis Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 klarer å stå oppreist,men ikke rett. er en litt sånn brennende følelse..vet ikke hvordn jeg skal forklare det.. er så kvielig å ringe syns jeg... kan jo være bekkenløsningssmerter,aner ikke...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Ville ringt føden. Har du gjort det?
lindispindis Skrevet 29. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2007 ringte føden,og har vært der.. satt med sånn ctg en stund,og tok innvendig ul,livmorhalsen var lang og lukket. legen sa det nok var en kombinasjon av kynnere,bekkensmerter og ligament smerter. så langt var alt bra iallefall:) ingen tegn på for tidlig fødsel! enda iallefall! fikk bare beskjed om å komme tilbake hvis smertene i magen og ryggen ble mer regelmessige.
Mamma'n til lille David Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Har termin 1 Januar og har det samme... var på kontroll hos jordmor for 2 dager siden og fortalte henne om dette.. hun kunne fortelle at det var HELT normalt og disse murringene ville nok øke på etterhvert som jeg nærmer meg terminen..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Opplever det samme jevnt og trutt, gidder ikke kontakte føden før jeg kjenner at riene blir mye mye sterkere. Vi skal vel egentlig være glad for såpass mye kynnere da er kroppen i full gang med å forbrede seg til fødsel og sjansen for styrtfødsel skal visst også være mindre. Det er ubehagelig men ikke på langt nær like ubehaglig som når veene setter ordentlig igang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå