Gå til innhold

Gutten min har hodepine hver morgen.. hvorfor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han drikker bra før han legger seg, så det kommer ikke av for lite væske. Han sover nokså bra også.

Men hver morgen sier han at han har vondt i hodet..

Jeg ser på han at han faktisk har vondt, så det er ikke bare tullsnakk.

I bhg sier de også at han er en av de "lateste", at han virker fortere sliten enn de andre. Orker ikke gå langt, osv.. men er meget aktiv i lek osv, så vet liksom ikke om det er fordi han faktisk ikke orker, eller om han ikke gidder..

Når vi henter han er han veldig sur og grinete, og virker veldig sliten.

Noen som vet hva dette kan være?

Jeg har en mild versjon av migrene (ble bedre etter at jeg fikk unger faktisk), men har 2 i nær familie som har kraftig migrene. Begynner jo og lure om det kanskje det kan ha noe med noe slik og gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snorker barnet? Apne?

Pass på at barnet ikke får garvesyre i noen form...

Skrevet

Har du det varmt på soverrommet?

Skrevet

snorker kanskje litt svakt.. men har sjekket om han har for store mandler/polypper, men det har han ikke...

Garvesyre?? Hva er d?

Skrevet

nei, det er nokså kjølig på rommet hans..

Skrevet

Huff, han hørtes plaget ut, liten. Kanskje en litt grundig helsesjekk kan være lurt, sjekke om han mangler noen vitaminer/mineraler, blodtrykk etc. ? Ønsker dere god bedring uansett:-)

Skrevet

Synes du skal ta med gutten din til lengen jeg. Små barn skal ikke ha vondt på den måten =/

Skrevet

Sliten og slapp kan jo også ha noe med jerninnholdet i blodet å gjøre.

Skrevet

Jeg ville også tatt med gutten til legen.

Det kan være mange forskjellige ting...

Håper han blir kvitt hodepinen!! : ))

Skrevet

En lang historie kort; 19 mnd gammel brant han seg kraftig på tre fingre. Ble en laaaaang behandlingstid, hvor han måtte opereres et par ganger og transplantere hud for og "redde" fingrene. Etter denne tiden ble han veldig hes i stemmen, og har vært det siden. Har til og med lagt han i narkose i ettertid for og sjekke om intuberingen(etter operasjoene) hadde skadet stemmebåndet. men nei...

Han gikk i sommer i en prøvetid på 3 mnd på astmamedisin siden han ble lettere sliten enn andre, og i tillegg er konstant hes. Men det var uten virkning.

Har også tenkt tanken på det med jernmangel eller vitaminmangel, og aner faktisk ikke om de har sjekket dette på han. Er jo litt rart at de ikke skulle ha gjort det siden han har vært såpass lenge til kontroller og undersøkelser.

Tar han nok med til legen snart, slik at man kan prøve og få tatt en blodprøve.

Han har et voldsomt sinne og er veldig sliten til tider... orker ikke noe, og er vanskelig. Dette har jo med at han som sagt blir fortere sliten enn de andre barna..

Hm... men det er ikke før nå i siste tiden at han har sagt at han har hodepine på morgenen... kan jo ha hatt det hele tiden, men for en 3 åring er det vel ikke like lett og fortelle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...