Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Hva har dere på barnet? Synes den virker litt åpen i halsen, men når jeg har hatt på henne langarmet body+cardigan+boblejakke har det virket litt mye. Bor på Østlandet så er rundt 0 grader ute. Hva gjør dere?
nimmi Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Like mye som jeg har på i 10 minus! snurp den godt sammen og kutt ut jakken kanskje? Kanskje du kan kjøpe en god hals hun kan ha på seg? Jeg bruker mye ull nå på vinteren og da trengs det mindre klær i posen.
Anele&Solstråla Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 som regel langarmet body,bukse,sokker,ulljakke,ull lue og ullsokker! og hun er 5uker og mer enn varm nok:) er så mange som kler på barna sine altfor mye!
Moi 32 Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Ullbody og strømpebukse, ullgenser og ulllue(finlandshette). han er alltid en anelse svett når han våkner. rundt 0 grader her og..
Snupi27 Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 om det er rundt 0 grader har jeg på henne lue, body, strømpebukse, ullgenser og ullsokker.. er det kaldere enn -2 har jeg på en tynn ulledress istedenfor ullgenseren
trudiz Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 skal kjøpe ny voksi-pode....Hva voksi-pose anbefaler dere?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 ullkorga, den du kan skifte dyne på, slik at du kan ha ulike dyner etter årstid/temp
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 hun har på seg en tynn hjelmlue (deker hals og bryst) i ull og bomull, body + lett strikkajakke, strømpebukse og ullsokker. Det er viktig at du bruker posen "riktig". Trekk posen godt opp, slik at når du legger babyen så skal du snurpe godt igjen rundr hodet. Tenk at du ligger ute i sovepose og det er kaldt. Da blir det lunt å godt i vogna, og de trenger ikke mye klær.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Takk! Det var det jeg trodde. Er veldig skeptisk til å kle på ungen for mye, men syntes som sagt hun virket så åpen i halsen, så ville høre med dere her inne først. Snurpe igjen var lurt. Det må jeg innrømme jeg ikke har gjort. (Litt ny på dette Voksi-kjøret..) Hvor får jeg tak i sånn lue som også dekker halsen??
Kahbean Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 Lue som dekker halsen får du kjøpt på alle barnebutikker... Barnas Hus, Barnas Beste, Bebito, osv Ellers så kan du også bestille de på www.krabaten.no
oktoberjentene;) Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 Vi kjøpte sånn lue med hals på cubus.. fine og gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå