Gå til innhold

knætta...

marita*mamma*har fått jenta

Anbefalte innlegg

Skrevet

er du her...hvordan gikk det i dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte

Skrevet

Hei igjen!

Joda gikk for såvidt bra, dvs ingen endring i vannmengde så det blir ny kontroll til mandag... Men merker jeg begynner å slite psykisk på dette, så måtte få meg sovetabletter av jm. Håper de er villige til å sette igang i løpet av en ukes tid uansett, for jeg tror ikke jeg takler usikkerheten med å gå og vente, og inn til sjekk på sykehuset hver 3.dag.. I tillegg driver de og lager bråk på jobben. Ble jo usaklig oppsagt for 2 uker siden og har satt advokat på saken. Så nå har de holdt igjen deler av lønna fant jeg ut i dag når lønna kom på konto. Passer litt dårlig nå rett før jul kan du si..... I tillegg har de sletta epostkontoen på jobben (som vi hadde avtalt at skulle være aktiv ut neste uke slik at jeg kunne få lønnsslippen der, samt skrive ut andre ting jeg ville ta vare på som lå på kontoen), så jeg får ikke sett hva de har gjort med lønna mi. Vet bare at det er altfor lite...

Skrevet

trodde helst du hadde føda nå jeg...hva er det du sier...har du blitt sagt opp!!!men det har de da ikke lov til siden du er sykemeldt vel?

alltid skal det være noe ja...

tror jeg har fått veldig mye fostervann jeg nå..hadde steget opp til 38 på sy.var 33 to uker før.nå mente legen at jeg kansje var 38 uker på veg.blir litt forvirra noen ganger.uansett skulle jeg sendes til vurdering om to uker for og sjekkes.

Skrevet

hehe ja skulle gjerne ha født til nå. Får håper jeg sitter hjemme med ei lita jente neste helg i stedet! =0)

Ja de valgte å "ikke forlenge kontrakten etter endt prøvetid" (har kontrakt på fast stilling uten tidsbegrensning), uten noe annen grunn enn at "vi følte du mista litt piffen de siste par ukene før du ble sykemeldt". Kom helt ut av det blå, etter jeg hadde vært sykemeldt i over 1 mnd. Så oppsigelsen er nå kjent ugyldig da. Men tenk å gi en høygravid, sykemeldt ansatt sparken uten grunn nå i 2007? Snakker om å trampe i salaten gitt! Så jeg har jo alt mitt på det tørre da, men det er slitsom å gå og ha disse tingene i bakhodet når jeg egentlig har evig nok med å bekymre meg over svangerskap og forestående fødsel..

Mye fostervann ja. Men er det helt bra det da? Man skal jo ikke ha for mye vann heller, i og med at fosteret drikker unna og det skal absorberes i livmora o.l... Bra du skal til vurdering i allefall! Har sfmål på 34 jeg.... Hadde gått opp bare 1 cm på en mnd.... Greit å få oppfølging uansett om det er mye eller lite da!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...