Meg og gutten min Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 jeg har ikke kjent ordentlige harde spark på snart ei uke. jeg må mase på han for at han skal gi fra seg litt bevegelse, enten spille musikk, drikke noe søtt eller dytte på han. da får jeg kanskje ett spark og ellers bare dulter han borti meg!:/ betyr dette at det er noe galt? eller er han bare inni en rolig periode?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Da jeg var på ul, sa legen at det ikke var før i uke 26, el 28, at man fikk fast mønster i sparkene. Og dersom babyen din legger med sin rygg mot din mage, så vil du ikke kjenne sparkene like godt som når den ligger med føttene utover mot magen. Men har lest om flere her inne, som sier at babyen er roligere akurat rundt i perioden der du er nå.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Det kan hende at ha ligger med magen mot ryggen din ja så han sparker innover, men barna våre er i en skikkelig soveperiode nå fr aca uke 24 og fram til ca uke 30! Så lenge du kjenner litt bevegelse hver dag, så er nok alt bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå