Jegogmini Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Siden dem må få egen pakke kallender. Har dem ikke vokst ifra det nå som dem har fått barn selv? Hva skjer hvis dem ikke får pakke kallenderen sin? Legger dem seg ned og hyler mens dem slår armer og ben i gulvet akkuratt som tre åringen som dem er far for?
Gjest ->>- Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Huh? Pakkekalender er gøy, jo. Gnåler'u etter, liksom.
ragna Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 de kjære deg, DE. beklager, ikke meningen å være spydig i det hele tatt. men jeg kunne desverre ikke la det passere.
Jegogmini Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 Ja gøy og lage til barna og gøy for barna og få. Men mannen min er hvertfall ikke en stor baby, så han trenger ikke pakke kalender. Kan vel glede hverandre uten og åpne en ny pakke hver kveld før jul.
Jegogmini Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 Ikke vær så pirkete, det er ikke sundt.
Gjest ->>- Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Kan man vel, men det er like fullt gøy å få en kul pakkekalender, og muligens enda morsommere å lage en. Så hva er problemet?
Jegogmini Skrevet 29. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2007 Hva er det som er så morsomt med og lage en pakke kalender til en voksen mann? Nei mannen min får klare seg uten. Ikke vil han ha heller. Eneste han ber om er meg innpakket for og pakke opp selv, og det kan han få uten kalender.
Gjest MyIian Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Nei, de er ikke små barn, men mange av de virker å være offer for damer som tror menn er hunder som er avlet opp for dressur.
piano♫ Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 krangleragna: Dessverre, kjære deg, desSverre. ;-)
Jegogmini Skrevet 29. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. november 2007 Hmm. Det har jeg ikke tenkt på før. Men det ligger noe i det.
Gjest ->>- Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 Aner ikke, men jeg synes det er rasende festlig å lage tidenes julekalender til en voksen kvinne, og vil anta det er litt samme konseptet. Det er morsomt å grave opp fireogtjue snodigheter. Morsomt å få dem også. At du og dine er fornøyde med å la være er vel fint, men jeg forstår fremdeles ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #13 Skrevet 29. november 2007 Ragna! Syntes virkelig du kunne pirket litt på orddelingsfeil også. Det er vel muligens det verste jeg ser.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #15 Skrevet 29. november 2007 *snufs* har egentlig litt lyst på pakkekalender jeg og *snuft*men da tror jeg at jeg må lage den selv *snufs*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå