Gå til innhold

Huff.... jeg har pluselig blitt så sjalu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå inne i min 24. uke, og har de siste ukene blitt plagsomt sjalu. Mannen min og jeg har vært sammen i 7 år, og han har aldri vært utro. Han er ikke av de som fester veldig mye, og er egentlig sjeldent ute med kompiser.

Nå begynner julebordsesongen, og jeg bekymrer meg veldig og tenker mye "hva om"... "tenkt hvis" osv... Skikkelig tåpelig egentlig! Må nevnes at jeg holder tankene inni meg, men lurer på om jeg kan "forlange" at han sender meg en melding når utestedet stenger, slik at jeg vet hvor han er. Synes dere jeg kan det?

Mannen min var ute på byen for en måned siden, og da klarte jeg ikke å sove overhodet... Kun kjipe tanker...

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet akkuratt hvordan du har det. var gravid i fjor på denne tiden også så jeg ikke kunne gå ut å ikke ork til det hellem, men jeg orket en skikkelig runde i sengea med ting han liker før han dro, haha sikkert teit men hjalp meg til å vite han fortsatt ville tenke på meg resten av kvelden og ikke være opptat av å få oppmerksomhet på dame siden. tror ikke jeg hadde takla sitte å vente ved telefonen når han eventuelt skulle sendt en melding...

Skrevet

skjønner deg godt.. har også blitt skikkelig sjalu .. ikke bra

Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det:) Kan du ikke bare forklare han at pga hormoner etc er du blitt litt sjalu, og om han hadde kunnet gitt et lite vink i løpet av kvelden for å berolige deg? Tror nok han skjønner det, hvis du sier det på en ordentlig måte:)

Skrevet

Du er nok ikke mer sjalu enn meg! og han er ikke kjæresten min lenger engang! :( så jeg kan ikke kreve enn dritt! det er helt forferdelig!!

Skrevet

Er visst veldig vanlig dette:) Min teori er at det er vi kvinner som skal holde på faren til avkommet vårt;)

Jeg sa til mannen min at nå er jeg supersjalu (er ellers ikke sjalu) og veldig usikker. Spurte om det var greit for han å bruke litt tid og energi på å være ekstra oppmerksom. F.eks sende noen ekstrameldinger og kanskje ringe hjem når han er borte. Han satt pris på at jeg var ærlig (selv om det var både litt sårt og litt flaut) og har vært veldig grei med meg. Han sa han syns det var bra vi kunne snakke om det i stedet for at jeg sjekket mobil eller mail el.lign om jeg ble skikkelig usikker. Sukk, litt ekkelt å ikke ha kontroll på seg selv og følelsene sine altså!!

Skrevet

JEG OG!!!! Herrgud så sprøtt,drømmer nesten hver eneste natt om at typen er utro og holder på med andre,og det værste av allt er at han er skikkelig likegyldig i drømmen. uff..kjipt å plutselig bli sjalu....

Skrevet

Litt godt å høre at det ikke bare er meg...

Herregud - i går blei jeg rett og slett kvalm av en av de H&M annonsene med hun dama i undertøyet.

Blei skikkelig nedfor og deppa, og det pleier jeg ALDRI å bli!

Begynte plutselig å tenke på at kjæresten min ser de samme plakatene og synes sikkert at hun er fin etc etc. Tenkte på det MASSE og LENGE.....

Egentlig skikkelig langt ute og ganske flaut.... føler meg helt idiot.

Har en snill kjæreste som stryker meg masse på magen og smugkikker på meg på badet og sier jeg er så fin, men oppe i mitt hode er det andre ting som gjelder. Frustrerende!!! og teit.....

Skrevet

Ja!! det drømmer jeg også!!

at han er utro og når jeg konfronterer han eller "fersker" han så er han helt likegyldig.. bare trekker på skuldrene liksom..

Det er helt fryktelig..

Men jeg har vært heldig med julebordet da.. er kjempelettet faktisk, for vi har julebord på samme helg i år og jeg kan ha med følge, jeg jobber ssammen med 5-6 av våre gode kompiser så han blir med meg og dropper sitt eget.. Puuhh..

helt idiotisk og tenke slik, men jeg kan ikke noe for det. er faktisk kjempe glad det blir slik:)

Skrevet

Hei. Trodde jeg var alene om dette. Går å sjekker lommer for å se om jeg kanskje finner en lapp med telefonnr eller noe. Hehe..huff, ser visst ut til at dette er veldig normalt. Innbiller meg sånne julebordting og sånn jeg også. Har hørt så mange historier, slik at jeg blir helt i fra meg. Kan ikke forstå dette enda til at han går rundt og tar på meg hele tiden og sier at han elsker meg, sier jeg er så flott nå når jeg er gravid. Men kan ikke se det for meg heller på samme tiden. Har aldri vært sånn før nå.Merkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...