27dager Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 ...har dere testet dere enda? ... jeg har IKM i morgen eller lørdag så venter i spenning! om jeg klarer, skal jeg vente til søndag med å teste. tok en negativ i går og blir sa utrolig deppa av det.. dere da?
Liagora med 2 jenter Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jeg tok cb digital i dag.positiv;D Endelig liksom.. ta en i morgen tidlig du:) *håpehåpe* dere kommer etter;)
april d. Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Elimilena, Jeg har ikke fått med meg at du testet positivt!?! Gratulerer!! Så utrolig bra! Nå ble jeg skikkelig glad! :-) 27 dager, Jeg regner med at det er meg du mener? Jeg har også IKM på lørdag, og fikk negativt resultat på testen både i går og i dag. Den neste testen min blir også på lørdag, hvis ikke mensen kommer først. Jeg har fremdeles de samme symptomene jeg hadde sist jeg var gravid, men begynner å tro at jeg kanskje blir litt lurt av progesteronet jeg tar samt en HSG jeg hadde for 2 1/2 uke siden. Jeg velger å tenke at jeg IKKE er gravid nå, for hjertet mitt har sikkert ikke godt av denne påkjenningen. He he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå