Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg hadde ikke kapasiteten og erfaringen de så etter, så nå er jeg arbeidsløs i førjulstida. Vet ikke om jeg har råd til å kjøpe gaven til ungen min som jeg hadde tenkt. Huff dette var veldig trasig altså. Noen som vet om man kan søke på noen slags trygd eller noe? Ble nærmest deprimert nå jeg, alle juleplanene ble litt mørkere nå
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 På hvilket grunnlag ble du ansatt da?? Trasig ja......
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Du har vel en oppsigelsetid, kan jo ikke sparke deg på dagen? Ellers må du jo få en sluttpakke. Du kan melde deg arbeidsledig og få dagpenger.
overkill Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Du har vel inngått kontrakt? Om dette var i prøvetida er det 14 dagar gjensidig oppseiingstid.Om arbeidsgjevar ikkje vil ha deg der denne perioden skal du likevel lønnast for dei 14 dagane. Du kan sette fram krav om dagpengar til Nav Arbeid (dersom du har opptent rett). Du har ingen karenstid på dagpengar sidan du er blitt oppsagt.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Vil råde deg til å sjekke rettighetene dine. Sender deg en klem med trøst i )
"min villemo" Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Selvfølgelig, ta kontakt med ditt lokale Nav-kontor, de hjelper deg Nå vet jeg jo ikke om du har jobbet fulltid og hvor lenge, men Uansett, dra på Nav den første dagen du er ledig så får du all hjelpen du trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå