Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Nei, hvorfor er det harry ? Så godt for de å ha ledige klær som de kan bevege seg i. Gutten her går enten i joggebukse eller i bare strømpebuksa.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Nei, det er vel mest fordi jeg aldri kunne tenke meg å gå i det selv. HI
Medium fikk guttebass Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Hehe, ikke harry det nei. Det er jo det mest behagelige å bruke når man skal ha på dresser osv utenpå! )
nickoline og supermann Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Det synes jeg ikke. Men har sjelden joggedress på gutten min.
Tibra Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Mini går kun i strømpis eller joggebukse - fordi det er mest behagelig å gå i. Det er forresten mange av de klærne han går i som jeg ikke kunne tenke meg å gå i selv...body feks...knis
Ellie73 Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Absolutt ikke! Det viktigste er jo at det er godt å ha på seg, at klærne ikke hindrer bevegelse. Jeg har et par venninner som er førskolelærere og jeg spurte dem hva knøttet burde ha slags klær, og de var veldig klare på at ullundertøy og joggedress var helt topp. Både pga bevegeligheten og at det er enkelt og kjapt å ta av og på. Og det finnes jo ganske mange tøffe joggedresser til ungene synes jeg:-) Men bruker det sjelden selv. Synes ikke joggedressene til damer er spesielt lekre... :-)
Elimie :-) Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Til barnet mitt på ett år tenker jeg ikke på om klærne er harry eller ei. Hm, blir nesten irritert av å lese slikt, er det virkelig noen som er så snobbete da?!?. For barn er det viktig at klærne er funksjonelle, og det er joggedressene.
tine1977 Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Ikke harry i det hele tatt, det er jo kjempedeilig å gå i. Mi har alltid det på seg i barnehagen. Syntes heller synd på de som løper å leker i stive dongeribukser:) Det finnes jo kjempe mange fine joggedresser også da.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Haha, nei. D er jo så bekvemt for de små, enn stramme stive klær. Jeg går mye i joggedress i bhg selv, og om noen ser på meg som harry kan de bare mene det, hehe... Det er liksom ikke stilen som teller i en hektisk hverdag .
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Overhode ikke! Bevegelighet og comfort for barnet mitt kommer foran hva andre eventuellt måtte mene om påkledningen. Heldigvis! Jeg er opptatt av klær, for all del, men kunne ikke fallt meg inn å tre på ungen dongeri under dress og sende henne ut for å herje. Det hadde jeg SELV syns var ubehagelig. Men tigths og tunika er like behagelig som joggis, så det kan hun lett komme i barnehegen i..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #12 Skrevet 1. desember 2007 er det virkelig mulig å tenke tanken engang??? Herlighet. I Afrika sulter og tørster barn ihjel mens vi her i Norge har den luksusen at vi faktisk kan tillate oss å mene noe om en joggedress til et lite barn.
ScaryMama Skrevet 1. desember 2007 #13 Skrevet 1. desember 2007 Ja, det er KJEMPE harry! Herregud, kan ikke la ungen din bli sett av andre i joggedress! Nei, her kjører vi bare skjorter og olabukser, helst lacoste eller ralph lauren. Tenke seg å bruke joggedress;)
_svana_ Skrevet 1. desember 2007 #14 Skrevet 1. desember 2007 Når gutta begynner i barnehagen til uka kjører vi kun cordbukse, strøket skjorte og vest. Hadde de hatt litt lengre hår hadde jeg nok laget skikkelig vannkjemmet sideskill på de også. Knytter gjerne en lyseblå genser pent over skuldrene deres også.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 1. desember 2007 #15 Skrevet 1. desember 2007 Jeg syntes faktisk det kommer helt an på joggedressen jeg da. Er den med Ole Brum/ Spiderman/ Mikke osv syntes jeg faktisk det... Just my taste:) Er det derimot den supersøte joggingsen med plaine bukser og hettegenser i bomull fra H&M syntes jeg ikke det er harry, kjempekul:) Mao. jeg syntes masse print på klærne er harry, ikke om det er joggedress:)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #16 Skrevet 1. desember 2007 Synest så absolutt ikkje at det er harry. Trives sjølv i joggedress. Eit behageleg klesplagg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå