Gå til innhold

Sto opp av middagsluren, og da har mannen min pynta til jul!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har strøket gardiner, duker, vasket kjøkkenvinduet, hengt opp nisser og utelys, og pynta inne!!

Han gleder seg til jul han, han har mast på meg i flere dager om at nå måtte vi pynte, men jeg syns vi kunne vente til 1 søndag i advendt, så jeg fikk vaska huset før man satte opp nissene:) Men men, så gøy å se hvor stolt han er, går å synger julesanger og plapler hva mer julepynt vi må kjøpe osv:))))

Nå har han stengt seg inne på pc-rommet og pakker inn gaver til meg, en har han til og med hengt opp på rommet vårt, hvor det står "morgengave"på...Å den får jeg ikke lov til å åpne før julaftens morra, å jeg som er såååå nysgjerrig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søt mann du har da :D

Skrevet

Hehe, stikk motsatt av mannen min ;) Han lar meg pynte, men han synes ikke noe om det. Jeg synes i grunn det er snilt av han å ikke si NOE som helst.

Heldig du, spennende da!

Skrevet

Hmmm tror mannen min skal få lese det:)

Hehe:D

Skrevet

Wow, har du drømmemannen du eller?! ;)

Heldiggrisen!!:)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Ååååååååååååååh, så herlig!! Slike menn fortjener kyss, klapp og klem=) Kos deg med nissene og med gubben din!

Skrevet

Hvor har du funnet han? Send han hit! Haha:)

Herren her i huset er stikk motsatt, veldig dumt egentli...:/

Så jeg må si at du har en utrolig snill mann som du må ta godt vare på. Sånne vokser ikke på trær;)

Skrevet

Neimen for en søt mann du har da:)

Hehe kan ikke si min er like entusiastisk, men det er fordi vi må kjøpe alt nytt stort sett... Nytt hus vi... Har ikke riktig antall løpere, mye passer ikke inn osv... :/ Dumt men...

Skrevet

Ja er godt fornøyd med han, på alle vis:) Visst noen vil låne han i julestria, så bare gi beskjed, så jeg vet hvor jeg skal sende han!!!

P.S nå sitter han i stua å pakker inn gavene til ungene...

Skrevet

Jøss.. Lest om flere her inne som har pynta til jul allerede, og jeg lurer på om kalenderen min er helt feil jeg?? Vant med å pynte til jul lille julaften jeg hehe.. Tror jeg drøyer det noen uker til, men det er jo såklart koselig å få det opp:)

Skrevet

Hmmmm.... hvor har du kjøpt denne mannen da? En sånn en vil jeg gjerne ha også!

Skrevet

Oi! Det var mannen sin det:) Heldig med han. Kos deg med jul i stua:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...