mine små alver... Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jenta vår får en lillebror!!! Hun var litt skuffa men..det går vel over tenker jeg..hehe..er vel ikke uvanlig at 4 åringen "synes jenter er best".Fikk også vite at jeg har foranliggende morkake...det har ikke jeg merket noe til for her har det vært full turnings siden uke 13:) Deilig å vite at allt står bra til.
mia engel&fia frøken Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 så godt når alt er bra:) ho blir nok veldig fornøyd med en lillebror!
Galskapens overhode Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Gratulerer med gutt i magen. Jenta mi på 4 år får også lillebror.. Har vært veldig konsekvent hele veien og fortalt at ingen kan vite hvem som bor inni magen før vi har sett det. Så selv om hun inderlig ønsket en lillesøster, så ble hun glad for lillebror også. Nå snakker hun masse til magen og synger for ham der inne. Hun synes han er litt rampete som av og til våkner på natta samt sparker mamma i magen så det gjør litt vondt.
mine små alver... Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 hehe..tusen takk. Ja det er stas..vi har også pratet mye om det før ul at vi ikke kunne vite. Nå som kvelden er her er hun mer åpen for det og prøver å få igjennom at han skal hete Tommy...hehe...... Hun snakker også og synger mye til magen,de er så hærlige atte.Skal dere ha i april også??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå