Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Har gått opp veldig mye i vekt å jordmor mente jeg hade vann i kroppen. Men er ikke hoven runt ankler eller håndledd eller i ansikt.. Blir man ikke det av vann i kroppen? ( spurte jormoren min men hun har en tendens til å ikke svare.. Eller svare på noe helt annet liksom, så skjønner man først etterpå at hun ikke svart... Mannen min å jeg ler litt av det... ;-) )
dykkollidykk Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 jo, det er vel vanlig å bli hoven, særlig vises dette i beina. du får se etter når du trykker på beina, eller sjekke om sokkene setter tydelige merker. synes det er en uting å ikke svare når man blir spurt om noe... ærlig talt!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Jeg er ikke særlig hoven, men jordmor sa at hun kjente på magen min at jeg hadde veldig mye vann i kroppen. Har også gått opp nesten 20 kg, uten å ha lagt på men noen andre plasser enn magen. Så man kan ha mye vann uten å være særlig hoven. Jeg er bare litt hoven i høyrehanda, men ellers ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå