Lillefy Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Hei, sorry dersom dette ikke er riktig forum, men jeg skulle gjerne hatt noen svar litt raskt.... . Jeg har i et par uker hatt stikninger og strekk nederst i magen, samtidig som at det til tider har kommet en klump utflod ut som minner mye om slimproppen som går (men jo mye senere til vanlig!). Slimet har et par gangerr hatt blodspor i seg. I ettermiddag gikk jeg på do og hele trusa var full av mørkebrunt utflod. Jeg fikk tak på legen som ikke kunne si noe, men ba meg ta det med ro og ringe legevakta dersom blødningene ble kraftigere/smertene i magen ble værre. Nå sitter jeg her og er veldig redd for at jeg kan ha en begynnende SA. Er det noen som har noen erfaringer å komme med? Hvor lenge skal jeg holde meg i ro, og hvordan gjør man egentlig det med to små barn...kan jeg føle meg sikker dersom jeg ikke blør mer i morgen? Er det noen som vet om dette kan være vanlig UTEN at det er noe galt? Jeg er jo rimelig langt på vei nå, for noe å gå galt syns jeg...( Syns ikke legen riktig kunne gi noen svar, det var bare vent og se. Han vil ikke engang se meg dersom det ikke vedvarer et par dager mer!
To trollunger + en spire Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hadde det vært meg hadde jeg krevd å bli undersøkt av lege snarest. Trenger ikke være noe, men det er viktig å ikke gå rudnt å bekymre seg!
Melkedrøm Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Er så mange merkelige leger! Hvis du ikke får se legen- så ring jordmor. Tror de er litt mer folkelige.. Jeg hadde hvertfall ville fått sjekket det ut. Lykke til Håper alt går bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå