♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 e som jobber i barnehage. Har i dag hatt min første dag i en banrehage. jeg stor trivdes men det er gangske mye mer jobb enn hva jeg trodde. Så jeg skal aldri klage på at en ikke rekker å få vite alt om barnet når man henter osv. det skjer så mye på en gang og man kan jo ikke rekke alt! All respekt til de som jobber i barnehage!!!
Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 hi hi. Det burde vært obligatorisk for alle foreldre å jobbet en dag i barnehagen ;-)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 ja, jeg gjør det nå igjennom et vikar byra. kjempe morsomt og se på de ansiktene når man er ny, og alt det de sier. jeg skal begynne på førskole lærer til høsten så for meg å nå jobbe i barnehage er jo en kjempe mulighet
Gjest Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jeg er førskolelærer og angrer ikke et sekund. Jeg jobber ikke i barnehage lengre nå, men jeg havner helt sikkert tilbake der igjen :-)
Augustspire<3 Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Jeg og er førskolelærer og stortrives i barnehagen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå