Gå til innhold

Hei:)


Isalita

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tok en test i dag, har ikke hatt mensen siden 24.oktober, så da måtte jeg sjekke om det hadde skjedd noe muffens. Har i grunn ingen symptomer, annet enn at jeg har hatt det litt på følelsen.

Er ennå litt rar i toppetasjen merker jeg. Første "forsøk" (vi tenkte, skjer det, så skjer det), og full klaff.. Sjokk.

Har ifølge barnimagen.no termin 3.august (de regner 283 dager), mens mammanett regnet ut at terminen ville bli 30.juli. Et sommerbarn blir det uansett.. Kanskje.. Hvis ting ikke går galt da...

*masse følelser på en gang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Sånn har jeg det også! Trøster meg med at det er normalt å både glede og grue seg.. Jeg har noen venninner som sliter med å bli gravide, derfor kjenner jeg veldig at jeg er takknemlig for at jeg har blitt gravid på tross av litt dårlige odds. Og du har jo sluppet helt unna ventetid :-)

 

Håper alt skal gå så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg gruer meg litt til å fortelle det til bestevenninna mi, som virkelig har strevd med å bli gravid. Hun har ennå ikke lyktes.. Selvfølgelig blir hun glad på mine vegne, men jeg vet at det kommer til å stikke litt....

Vi krysser fingrene for at det går bra med oss alle. Vi er jo ikke langt på vei noen av oss i August-klubben;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...