Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Snuppa har nå begynt å våkne 1,5-3-timer etter hun har sovnet for kvelden. Da hyler hun og er ikke lett å trøste. Hun hoster litt, men hun har ikke feber. Lurer på om det kan være tenner på gang, men er veldig usikker. Noen som har erfaring her??
Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Snuppa her har begynt med det samme. Hun er 7 mnd og har sovet hele natta uten tull i flere mnd. Nå har vi samme problem som deg, og det kommer tenner her. Den ene er fremme, og jeg kan tydelig kjenne en til på vei gjennom nå.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Så bra.... Var redd for at det kunne være noe annet. Snuppa vår er 6 mnd og 3 uker nå. Kan ikke se noen tenner fremme ennå, men kjenner hun er hard i gommen.. Hun sikler som en gal også, men det har hun gjort i mange mnd nå... Hostinga kommer vel av den store produksjonen av spytt da.... Hvor lenge har snuppa di holdt på sånn??
Gjest Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Ikke så lenge. Det vil si; hun holdt på en uke eller to før første tann. Nå er vi igjang igjen med tann nr to. Hun har holdt på ei uke nå, og tanna er enda ikke fremme.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 Har dere brukt feks dentinox? Hjelper det?
Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Har ikke brukt noe som helst, jeg. Jeg har hørt så mye forskjellig om disse medikamentene, så jeg har ikke turt. Jeg lider meg heller gjennom noen netter. Jeg er jo hjemme på dagtid allikevel. Men det begynner å ta på ;-)
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 29. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2007 Her har hun klart å sovne igjen etter en 40-50 min og da har hun stortsett sovet til kl. 6... Så søvnen har det faktisk ikke gått utover... men har hatt endel problemer med leggingen tidligere så vi har kjørt ganske tøfft med å ikke ta henne opp når hun gråter når hun først er lagt, men har nå bare måttet gjøre det, for hun har hylt skikkelig. håper bar ikke det blir "ny rutine" for henne.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 her er det nok også tenner på gang. Vesla klør i munnen og biter som gal i lekene. Av og til begynner hun å gråte når det er som verst. Kan ikke se noe foreløbig, men det er helt klart at noe er i ferd med å skje.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 29. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2007 Iselin gråter lite på dagtid, men hun har vært litt utilpass når hun ligger på leketeppet de siste dagene. Og så er det det at hun våkner etter legginga, nå harjeg akkuratt vært oppe og trøstet henne, hun våknet etter 50 min og hun sovnet igjen etter 45 min.... Blir spennende å se om hun nå sover til i morgen tidlig da... Jeg som skal på julebord i morgen også....Da er det sambo som må til pers....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå