Gå til innhold

tips for en behagelig flytyur og ferie med gutt på 16 mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart til varmere strøk.. flyturen tar 6 timer, og vi har en svært aktiv liten gutt på da 16 mnd.. Noen tips til flytruen??

Ellers noen tips til hva man bør ha med??

Takk takk :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noe godt å spise (potetgull var en slager her, det var ikke noe han fikk ellers, men jeg visste han likte det - han stjal litt en gang)

nye lekebiler og nye bøker

ellers: er det noe du vet han liker å holde på med: mobil/klokke el.l?

smokk og kosebamse

Skrevet

Har dessverre ingen gode tips, vi hadde en IKKE behagelig flytur i sommer med minstemann på samme alder:-)Tegnesaker, bøker, godis+++++++++alt som kan dra ut tiden er en nødvendighet:-)

Skrevet

hmm.. ser for meg at det kan bli litt slitsomt ja..

tenkte å ta med sportsvogna hans, og ikke bare en trille, vet noen om reiseforsikringen evt. dekker skade på vognen når man tar den med på flyet, og om man får dekket sånn at man evt får hele beløpet til ny vogn? Nettopp kjøpt ny OTH og det er kjedelig om den blir ødelagt og forsikringen ikke dekker..

Skrevet

Hei. Flyturen går nok bedre enn man gjerne frykter.

Kjøp en eller annen ny spennende leke og noe godt å spise........rosiner, en kjærlighet på pinne, smurf etc....

Ha god tid og ikke stress.......

Flydd to ganger i sommer med gutt på da 14 og 16 mnd. Gikk så fint.

Ta med youghurt og ferdigposer med pannekakerøre. Det samt vannmelon reddet gutten vår fra å kun drikke på begge ferieturene.

Ta også med bleier hjemmefra.....

Skrevet

Reiseforsikringen dekker.

Skal dere reise med My Travel. Pakk vogna godt. De behandler den dårlig. SAS behandler vogna mye bedre.....

Ta med ordentlig vogn!!!!

Skrevet

den ene gangen dro jeg helt alene....... utrolig hvor bra det egentlig går

Skrevet

Hvis du søker på irismor og leser mitt svar til verpe-hønå så skrev jeg en del der.

Skrevet

Jeg var veldig nervøs før vår første flytur til Alicante med snuppa vår på 2 år i forrige uke - det gikk kjempefint! På vei nedover sovnet hun mens vi taxet ut fra Gardermoen, på vei hjem var hun våken hele tiden, men det gikk helt fint.

Men - vi hadde noen på andre siden av midtgangen - de hadde 3 barn hvor alle var under 5 år. Minstemann på 18 mnd SKREIK konstant i 4 timer! Det var helt grusomt. Han holdt vel kanskje fred i 10 minutter når han fikk stappe i seg en utrolig godtepose... Du kan si at tempoet ikke ble noe bedre etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...