Gå til innhold

Bearnaise saus.. (utenom tema, men)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som her oppskrift på det? Ikke sånn super avansert da..

Men på restauranter, så lager de en sånn super god en, og det kan da ikke være all verdens til hokkus pokkus når de lager hjemmelaget bernaisesaus på sånne pizzarestauranter, gatekjøkken o.l.

Syns ikke den posesausen er noe god..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si at du kan jukse til en posesaus med bearnaise til å bli mer lik den du får på restaurant.... Veldig enkelt, jeg bruker Knorr sin saus (tror det er den i alle fall) og lager den på vanlig måte. Helt til sist har jeg i en god spiseskjed med hvitvinseddik og av og til litt frisk hakket estragon, blir super synes jeg!

Skrevet

Det er forresten et tips fra min bror som er kokk. De brukte det av og til i restauranten hvis de hadde dårlig tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...