Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Noen som her oppskrift på det? Ikke sånn super avansert da.. Men på restauranter, så lager de en sånn super god en, og det kan da ikke være all verdens til hokkus pokkus når de lager hjemmelaget bernaisesaus på sånne pizzarestauranter, gatekjøkken o.l. Syns ikke den posesausen er noe god..
Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Fant denne: http://www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=8305
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Vil bare si at du kan jukse til en posesaus med bearnaise til å bli mer lik den du får på restaurant.... Veldig enkelt, jeg bruker Knorr sin saus (tror det er den i alle fall) og lager den på vanlig måte. Helt til sist har jeg i en god spiseskjed med hvitvinseddik og av og til litt frisk hakket estragon, blir super synes jeg!
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Det er forresten et tips fra min bror som er kokk. De brukte det av og til i restauranten hvis de hadde dårlig tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå