LINDA*** Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Enten har noen det samme nicket som deg eller så ER det du som er gravid! turbotrollet og spiren er gravid ifølge dinbaby... Tipper det er en navnenicksøster..... To bad i så fall. HAdde håpet det var deg da.. (Men vet du fikk TR her om dagen..)
Lillegull og spiren Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 hei..akkurat det lurer jeg også på,,,,måtte inn å sjekke en tråd her og der stod det at du hadde fått mensen,men på skravle siden står det at du er gravis..håååååååååååååper det er deg her inne:)
Lillegull og spiren Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 nei er nok ikke samme person,for det er to forskjellige profiler. ja.ja.heier på deg turbotrollet:)
lana<3 Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jeg ble litt sjokkert jeg også nå og bare måtte finne innlegget.... http://www.dinbaby.com/forum/thread/11040122
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Er desverre 3 stk som har nicket Turbotrollet!
Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Er nok ikke meg nei... Jeg er fortsatt Turbotrollet med stor T og noter bak hehe... Men satser på at Riksen kan hjelpe oss nå Så kanskje det blir positiv test på julaften?? Hehe... Nei, skal ikke teste da. Men nyttårsaften dersom TR ikke er kommet på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå