Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal sønnen min hete.

Nå har jeg og pappaen kranglet i flere måneder og i mellom tiden har vi kalt guttungen for Teddygutt å nå er d blitt så naturlig at slik ble d:P

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være helt ærlig syns jeg Teddy er litt merkelig navn,men Oliver er fint da....

Skrevet

Teddy er et røykmerke, Oliver Twist er et snusmerke. Støtter dere tobakksindustrien.. ;-)

Skrevet

Synes det var friskt og småkult! Fin klang altså.

Må bare bli en godmodig liten gutt.

Skrevet

Blir Teddy til vanlig men han het Billy Oliver lenge da han var i magen så vi dro på Oliver også:)

Har en venn fra gammelt av som heter Teddy så er ikke så spesielt for meg men er ikke mange som heter d i norge...

Skrevet

Må jo bare bli en liten Teddybjørn.....teddy er litt uvant for meg, Oliver er kjempefint:)

Skrevet

Det tok tid før vi fant navn til gutten vår. Og én ting har jeg lært; ikke spør folk hva de synes hvis du ikke har bestemt deg! Man har så forskjellige assosiasjoner (hm - hvor mange s'er egentlig?) til navn - og dette farger navnet synes jeg, altså før man har bestemt seg. Når navnet er valgt tror jeg barn og navn vokser seg inn i hverandre og blir riktig. Må legge til at jeg synes Teddy var tøft.

Skrevet

Takk takk:)

han har sånn fin bamse-utedress å da er han SÅ fin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...