ateena_k Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Det skal sønnen min hete. Nå har jeg og pappaen kranglet i flere måneder og i mellom tiden har vi kalt guttungen for Teddygutt å nå er d blitt så naturlig at slik ble d:P Hva synes dere?
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 For å være helt ærlig syns jeg Teddy er litt merkelig navn,men Oliver er fint da....
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Teddy er et røykmerke, Oliver Twist er et snusmerke. Støtter dere tobakksindustrien.. ;-)
Super-Langbein Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Synes det var friskt og småkult! Fin klang altså. Må bare bli en godmodig liten gutt.
ateena_k Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 Blir Teddy til vanlig men han het Billy Oliver lenge da han var i magen så vi dro på Oliver også Har en venn fra gammelt av som heter Teddy så er ikke så spesielt for meg men er ikke mange som heter d i norge...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Må jo bare bli en liten Teddybjørn.....teddy er litt uvant for meg, Oliver er kjempefint:)
samuraibeibi Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Det tok tid før vi fant navn til gutten vår. Og én ting har jeg lært; ikke spør folk hva de synes hvis du ikke har bestemt deg! Man har så forskjellige assosiasjoner (hm - hvor mange s'er egentlig?) til navn - og dette farger navnet synes jeg, altså før man har bestemt seg. Når navnet er valgt tror jeg barn og navn vokser seg inn i hverandre og blir riktig. Må legge til at jeg synes Teddy var tøft.
ateena_k Skrevet 29. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2007 Takk takk:) han har sånn fin bamse-utedress å da er han SÅ fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå