Gå til innhold

Lillehammer- omvisning sykehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Er det noen fra Lillehammer her, som har peiling på hvordan dette foregår? Jeg er ikke med på noen svangerskapskurs og lurte på om jeg kanskje må ta kontakt med sykehuset selv da.. Mener jordmor sa noe om at man fikk omvisning på fødeavdelinga via sangerskapskurset.. Så lurte derfor på om det BARE gjelder de som går på kurs..

Noen flere med termin i begynnelsen av feb her da foressten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omvisningen er i forbindelse med foreldrekurset som går over 2 kvelder. Siste kvelden er det omvisning. Hør med jordmor om du kan melde deg på KUN omvisning.

Jeg lå på rugekassa der for 3 uker siden, og det er ikke mulig å gå seg bort der. Man får omisning så snart man er på beina om man ønsker det.

Skrevet

Oki, takk for svar:)

Er ikke så redd for å gå meg bort, hadde bare vært moro å sett hvor det hele skal foregå- FØR jeg faktisk ligger der med rier hehe..

Skrevet

Hei! Jeg skal på omvisning der førstkommende onsdag, men ikke i forbindelse med foreldrekurs. Omvisningen er for alle, uansett om de følger kurset eller ikke. Eneste du må gjøre er å ringe å melde deg på i god tid!!

Skrevet

Og god tid det er?- flere mnd eller?... Det er vel kanskje flere slike omvisninger før 4 feb..Håper jeg..

Skrevet

noen flere her sm skal på det foreldreforberedende kurset som er 3. og 10.des?!:)

Skrevet

Tja, hvis du vil på omvisningen i januar bør du melde deg/dere på nå. Jeg prøvde å melde meg på i november, men var for sent ute enda de hadde overbooket. Nå var det ikke krise med omvisning i desember heller da for min del, termin er ikke før nyttårsaften...

Skrevet

Ringte du sykehuset for å melde deg på eller.?.

Skrevet

Ja, jeg ringte til Fødeavdelinga bare, så var det i boks!

Skrevet

oki:)

tusen takk! Da får jeg prøve det jeg også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...