Melkedrøm Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Hei:) Er det noen fra Lillehammer her, som har peiling på hvordan dette foregår? Jeg er ikke med på noen svangerskapskurs og lurte på om jeg kanskje må ta kontakt med sykehuset selv da.. Mener jordmor sa noe om at man fikk omvisning på fødeavdelinga via sangerskapskurset.. Så lurte derfor på om det BARE gjelder de som går på kurs.. Noen flere med termin i begynnelsen av feb her da foressten?
Galskapens overhode Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Omvisningen er i forbindelse med foreldrekurset som går over 2 kvelder. Siste kvelden er det omvisning. Hør med jordmor om du kan melde deg på KUN omvisning. Jeg lå på rugekassa der for 3 uker siden, og det er ikke mulig å gå seg bort der. Man får omisning så snart man er på beina om man ønsker det.
Melkedrøm Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Oki, takk for svar:) Er ikke så redd for å gå meg bort, hadde bare vært moro å sett hvor det hele skal foregå- FØR jeg faktisk ligger der med rier hehe..
FrkGull Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Hei! Jeg skal på omvisning der førstkommende onsdag, men ikke i forbindelse med foreldrekurs. Omvisningen er for alle, uansett om de følger kurset eller ikke. Eneste du må gjøre er å ringe å melde deg på i god tid!!
Melkedrøm Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 Og god tid det er?- flere mnd eller?... Det er vel kanskje flere slike omvisninger før 4 feb..Håper jeg..
miss*tupsi Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 noen flere her sm skal på det foreldreforberedende kurset som er 3. og 10.des?!
FrkGull Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Tja, hvis du vil på omvisningen i januar bør du melde deg/dere på nå. Jeg prøvde å melde meg på i november, men var for sent ute enda de hadde overbooket. Nå var det ikke krise med omvisning i desember heller da for min del, termin er ikke før nyttårsaften...
Melkedrøm Skrevet 29. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2007 Ringte du sykehuset for å melde deg på eller.?.
FrkGull Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Ja, jeg ringte til Fødeavdelinga bare, så var det i boks!
Melkedrøm Skrevet 29. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. november 2007 oki:) tusen takk! Da får jeg prøve det jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå