Nullenusken Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg er nå på slutten av dag 30 i syklusen min!!!! Somregel ligger syklusen min på 26 dager, men har vært oppe i 31 eller 32, så venter til helgen før jeg eventuelt tester... Har vært en del svimmel og småuggen, og de siste dagene synes jeg ALT lukter vondt!!! Tør liksom ikke håpe ordentlig, for blir bare skuffet igjen... Føler hele tiden at "Nå kommer den", men når jeg går på do, så er det ingenting.... Blir snart gal.... Er sååååå hormonell!!! Kryss fingre og tær for meg nå da! Hihi...
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 *Krysser fingre og tær* for at du er gravid!! Lykke til )
hege31 desember baby.har født. Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 hei nusken. hege her. så spennende da. krysser fingrene mine for at du er gravid. det hadde vært gøy. lykke til. her har jeg bare 12 dager til termin. men tror det skjer noe nå snart.
Nullenusken Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 Så spennende, Hege!!!!!! Gleder meg til å se den lille skjønnheten din!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg tør ikke håpe lengere, siden jeg er 18pp, men er jo alltid spennende Gleder meg til å høre fødselshistorien din, og så sees vi vel, når du har fått ut knøttet?
hege31 desember baby.har født. Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 tusen takk.blir vel til å legge ut bilder av den lille på chiforumet når den tid kommer. du må ha lykke til. håper det klaffer for dere nå snart.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Så spennende, Nusken - KANSKJE er det noe på gang hos deg nå=) Ønsker deg masse lykke til, og krysser alt jeg eier og har for deg!!! Nå fortjener du en liten spire!
Nullenusken Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2007 LITEN UPDATE: Her kom TR på fredagen.... Så ingen baby denne gangen heller..... ..........og da var vi igang med 19pp..................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå