Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Vi har vært sammen i over 8 år.. Men fortsatt så får jeg nesten abstinenser når han ikke er i nærheten.. Nå sitter jeg å gleder meg til han kommer hjem fra jobben..... Har "ventet" siden kl 3, enda jeg viste han ikke kom før 5 i allefall, og nå er han inne å prater med sjefen sin tror jeg, så han kommer nok ikke før 7 i allefall.... Hehe.. Nesten litt sånn fjortis dette... Og i morgen får jeg ikke sett han annet enn når han står opp, for vi skal på hvert vårt julebord rett etter jobb, og jeg skal overnatte til dagen etter.... huff... Har mest lyst hjem til elsklingen min, og krølle meg inntil han å sove..
Melkedrøm Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hehe.. Ja, vet åssen du har det. Har ei venninne som har mest lyst til å være aleine, og syns det blir så masete med mannen rund seg hele tida. Mens jeg får nesten dilla hvis jeg ikke ser han på noen timer:) Er så kos å bare være sammen:) Jepps, fjortis sa du.. hihi
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Ja, jeg har også noen venninner som maser om jentekvelder, at vi kan sparke ut mennene og bare kose oss en kveld etc etc.. Men jeg vil ha han rundt meg hele tiden jeg.. Dessuten så bor jo han her også, da kan jeg jo ikke bare slenge han på dør, fordi det kommer noen venninner.. Har jo like stor rett til å være her han som jeg... Endelig så ringte han om at han er på vei hjem.. Så da er han nok her i 7 tiden... *gleder meg*
Gjest Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Ja vet akkuratt åssen det er.. Min samboer er en del ute på reisejobb innimellom, opp til ei uke om gangen. Å då er det ei som savne han ja ) Men det er sant som du skriver Queen of the road, kan ikke kaste mannen ut for å ha huset full av venniner....!!!! Det har ikke jeg samvittighet til iallefall. Da kan heller di som vil ha jente kveld kaste ut sine menner, så kan vi samles der.... Kan jo ikke tvinge meg til å kaste ut mannen for dei vil ha jentekveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå