Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Ser ordet innskrivning nevnt flere steder her inne, og klør meg litt i hodet...hva er det for noe, da? Må alle som skal føde skrives inn på forhånd, eller hvordan funker dette? Skal føde ved Sykehuset Namsos eller Levanger, noen som har peil på om det er sånn der??
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Ok, ser at det ble litt rart dette - en liten spesifisering: Jeg skal etter planen føde i Namsos (har termin 16. januar), men står litt i fare for å føde prematurt, i såfall blir jeg sendt til Levanger. Har ikke prematuravdeling her i Namsos.
mizz25 Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Innskrivning skjer ihvertfall i Bodø rundt 2 mnd før termin... Da får du en snakk med jordmor om evt spørsmål du har,takner rundt fødselen,snakk om tidligere fødsler,så tar ho en kopi av helsekortet ditt evt andre papirer,så e det noen ledige fødestuer så e det mulig å bli vist rundt der =) vet at det ikke e alle sykehus som gjør det sånn,men her gjør de det for da slepp man alt det når man skal inn for å føde =)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 tror ikke det er alle sykehus som har det... Jeg var ikke på noe innskriving eller journalskriving med førstemann (KK i Bergen) og regner ikke med at jeg skal det denne gangen heller.. Legen min sender inn søknad om fødeplass, og that's it!
britt72 Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Her får du innskrivingspapirene samtidig som innkalling til ultra, mang en forskjellig praksis visst!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 ahhh... *gikk et lys opp for meg* Fylte ut et skjema da jeg skulle på ultralyd, er det innskrivning altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå