Ella29 Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Har veldig dårlig råd og tenkte da lage ramme med bilde av minstemann.. F.eks har jeg bilde av bestefar og der han sitter på fanget. Tenkte da å skrive et dikt fra minstemann til bestefar med bilde i en ramme. Og det samme til tante, mormor etc. Det må da være fin gave? Men hvordan bør jeg gjøre det? Forslag? Bare fremkalle bildet og lime det på et ark jeg skriver på, men vet ikke om det blir noe pent?
rødhette* Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hørtes ut som en kjempekoselig gave! Fremkall bildet, eller print det ut selv. Hvis du ikke er fornøyd med egen håndskrift, kan du jo skrive det på pcen og printe ut, og bruke en fin skrifttype som du synes passer.
*enda et nusk i vente!:)* Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Har du photoshop, eller kjenner noen som har det? Da kan du få det til veldig så fint.. F.eks skrive diktet på bildet...lage bildet halvt gjennomsiktig der hvor du vil ha teksten.. veldig mye fint å få til med det og veldig enkelt og lettvindt:) men det forutsetter jo at du enten har brukt det selv før, eller noen du kjenner kan det:) eller du kan kjøpe sånn ramme for å ha 2 bilder i(eller to like rammer som man kan ha ved siden av hverandre), å ha bildet i den ene og diktet i den andre.. eller du kan lage et fint kort og legge ved bildet, og skrive diktet inni det.. Bilder av små nusk er jo en kjempe kosli gave, så de blir sikkert veldig fornøyde! Lykke til i hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå