Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 har du en tettsittende kjole, sats heller på en skikkelig hold in strømpe/truse og push up bh!! det viktigste blir hvordan kjolen sitter, og ikke hva mannen ser når dere STUPTRØTTE detter om i senga bryllupsnatten.
Libido- Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jeg skal ha med meg undertøy å skifte når jeg kommer på rommet =)
Dronningen! Skrevet 30. november 2007 #3 Skrevet 30. november 2007 Mitt tips er å kjøpe et korsett.... Man får en penere holdning - sittende og stående også legger ikke huden seg i valker rindt kroppen. Enhver pen kjole bør få gleden av å sitte riktig på en strålende brud:o)
Dronningen! Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Det er bra Libido.... Var i et bryllup en gang hvor bruden hadde kjøpt seg kjole til 16 tusen... Hun ville ikke bruke korsett og så ut som om hun hadde på seg en striesekk. Kjolen kommer egentlig ikke til sin rett! også trenger man jo ikke se ut som Mette - Marit i holdningen på den ene dagen man skal rett seg opp og nyte oppmerksomheten:o)
Libido- Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Jepp! Jeg har som svakhet å stå som en potetsekk.. ikke lekker =) Nå har jeg sett litt på korsetter og funnet ut at jeg skal ha en ekte en! tjihi =) Ligger mange fine på http://www.femme-fatale.dk/ også bryllupskorsetter. Denne linke ble anbefalt på et annet forum, der de diskuterte ekte og uekte korsetter. Forskjellen var vist meget stor! Femme-fatale har kun ekte korsetter, samt at de er veldig rimelige.
mammamamut Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Hva er forskjellen libido? Aldri hørt om uekte korsetter før?
Libido- Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Her kan du lese diskusjonen: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=273602 Uekte er typen du får hos HM, lindex osv.
mammamamut Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 ahhh.. ok! Hadde uansett ikke tenkt å kjøpe der! Takk!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 lykke til å med å få et korsett under en tettsittende kjole....derfor hold inn og pushup, og vurder å ikke trøkk i dere like mye dritt som ellers før bryllupet
Dronningen! Skrevet 1. desember 2007 #11 Skrevet 1. desember 2007 Hold- in og push- up er nice når alt fettet som ikke går nedi samler seg som pølse/r rundt midjen Jeg hadde tettsittende kjole ned til hoftene og med et ordentlig korsett vil det aldri synes - spilene sitter tross alt på innsiden av stoffet. Men det vet kanskje ikke du som kjører gladpackmetoden? Prøv å pakk inn en svinefilet i gladpack, får aldri det pent vet du! Nei jenter, fordel tingene der de skal være - mye penere:o)
Libido- Skrevet 1. desember 2007 #12 Skrevet 1. desember 2007 Klæpp it Annie. Jeg er syltynn men skal ha det for å få en bedre holdning. Dessuten er det sikkert kjempe flott med bhstropper under kjolen. Det er noe som heter brudekorsett, tilpasset nettopp til trange kjoler.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 1. desember 2007 #13 Skrevet 1. desember 2007 Hi-hi, jeg slipper å tenke på dette:) Bare å finne seg ett behagelig sett med hvitt pent undertøy, bh og truse, korsett kan jeg bare glemme pga 6,5 mnds gravid mage og kan generellt bare glemme alt med hold in:) Nei, stor mage og empireliv er tingen:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. desember 2007 #14 Skrevet 1. desember 2007 ekte korsetter er noe helt annet en sånne korsetter man får kjøpt på brudesalonger og hm ja. libido, hvor skal du gjøre av all snøringen om du har en ettersittende kjole med knapper eller snøring i ryggen fra før?! Jeg har 2 ekte korsetter som tar av utrolig mye av midjen men man må snøre fra både oppe og nede og de møtes på midten og må knytes. jeg bruker mine korsetter utenpå skjorte og med sigarettskjørt så har ikke det problemet til vanlig.. og en annen ting er at det ikke bare er å snøre seg inn i et korsett og tro at man holder ut hele kvelden. tror du bør vende deg til å gå med det. iallefall om det er et korsett som ikke bare er det som kalles "underbust". Det er sikkelig vanskelig å puste når man er riktig snørt inn og man puster litt som når man er gravid.. bare med toppen av brystet og aldri med magen. Bare så du vet det. Sikkelig tungt for ribb-beina og slitsomt. Om man ikke er syltynn og skal ha et ekte korsett må man sørge for at man har et korsett som går bittelitt nedenfor hoftekammen. Dersom man har litt ekstra og for mye med et korsett som er kort får man det man kaller hip-squidge på korsettspråket. Alt fettet liggende nedenfor korsettet. Og har man store pupper så anbefaller jeg ikke noe overbust korsett da man garantert for det jeg kaller uni-boob rundt hele kroppen. puppene presse sammen og utover og man får en flott rull av "fett" under armen. Korsett er fantastisk sexy da og ikke ti ville hester kunne ha fått meg inn i hold-in strømpis i mitt eget bryllup. haha. forresten så er strømper og hofteholder et must også, da stay-ups er utrolig usexy.
Libido- Skrevet 2. desember 2007 #15 Skrevet 2. desember 2007 Brudekorsettene er laget litt annerledes, nettopp fordi de skal pass og ikke synes under en brudekjole =)
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #16 Skrevet 2. desember 2007 min kjole hadde det aldri i verden gått et korsett under...kun kropp:) og verken skredder, eller brudesalong anbefalte å ha det. Ikke vær så sta nå libido, hør på noen som faktisk har gifta seg!
Libido- Skrevet 2. desember 2007 #17 Skrevet 2. desember 2007 Er faktisk det jeg gjør =) Jeg vil ha en fin kroppsholdning, samt noe til å dytte opp puppene. Å gå uten noe under kjolen ville sett latterlig ut på meg. Da er en brudekorsett midt i blinken for meg. Hva andre gjør får være deres sak. Jeg har blitt anbefalt det av mange, så da velger jeg å høre på dem =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå