Gå til innhold

lakserolje!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye skal man ta føre det virker???

Noen som veit det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra tidligere innlegg har jeg sett at de skriver 1-2 ss pr. dag. Ikke mer enn det.

Skrevet

lakserolje har visst ingen virkning. man blir bare jævlig kvalm av det. de som sier at det fungerer, var fødeklare fra før....

Skrevet

Ikke ta lakserolje... Det var det jordmor som sa til meg, at uansett hvilke kjerringråd jeg ville prøve for å få det i gang, så ikke ta lakserolje. Det fører ikke til annet enn at du blir kvalm og utslitt..

Skrevet

Tok 2 ss lakser olje sist svangerskap og fløy på do med diare hele kvelden. Fikk masse maserier som ikke var effektive men veldig tett og slitsom. Vi måtte til slutt dra inn på føden for å sjekke for det var så hyppig. Der hadde jeg hyoppige men svake rier og ble sendt hjem igjen. Fikk beskjed om at dette ofte var resultatet av oljen.......at det starter litt medn ikke noe mer enn det, og at man må fly på do for det er jo tross alt et lakserende middel.

Det er vist helt ufarlig, ser her inne at mange skriver at det er farlig, men det er det nok ikke, bare slitsomt!!!!

Det er helt pyton på smak og konsistens og det ble med de to ss på meg og aldri mer for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...