2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 kom som et sjokk, tok en test igår å den var positiv, holdt på å falle i bakken!! så idag gikk jeg til legen å tok en ny prøve med legen, bare for å bekrefte bekreftelsen!!å den var også POSITIV!!!går lissom ikke opp at jeg sitter med en liten spire i magen!! helt uvirkelig, men flott!!! måtte bare dele litt damer:D hehe...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 gratulerer så masse m den lille spiren :D:D
*Rutletutt* Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Grattis! Blir det august-baby på deg da? )
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 takker:D blir vel juli/august.. har ikke helt peiling.. skal t legen den 17.12 er d august kanskje??
2blå og ?? i magen Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Gratulerer så mye Blir det stor aldersforskjell mellom dine?
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 29. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2007 2år og en måned komnmer den i august! er helt rart å tenke på at gutten min skal få en søster eller bror!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå