Gå til innhold

Jeg Er GRAVID med nr 2!!!:D


2prins1prinsesse+bøllefrø

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom som et sjokk, tok en test igår å den var positiv, holdt på å falle i bakken!! så idag gikk jeg til legen å tok en ny prøve med legen, bare for å bekrefte bekreftelsen!!å den var også POSITIV!!!går lissom ikke opp at jeg sitter med en liten spire i magen!! helt uvirkelig, men flott!!!

måtte bare dele litt damer:D hehe...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse m den lille spiren :D:D:D

Skrevet

Grattis! Blir det august-baby på deg da? :o)

Skrevet

takker:D

blir vel juli/august.. har ikke helt peiling.. skal t legen den 17.12

er d august kanskje??

Skrevet

Gratulerer så mye :) Blir det stor aldersforskjell mellom dine?

Skrevet

2år og en måned komnmer den i august! er helt rart å tenke på at gutten min skal få en søster eller bror!!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...