Canari Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg har nesten bare kjøpt dåpsgaver til jenter, noe jeg synes er ganske greit. Men nå er jeg helt tom for ideer til hva jeg skal kjøpe i dåpsgave til min første guttetanteunge. Det bør være noe ordentlig, varig og praktisk, ikke dillete (som min første tann/håløkk-boks).Vil helst ikke kjøpe kniv, synes det ikke passer til baby og passer bedre tilkonfirmasjon. Noen ideer der ute ? Da er jeg veldig takknemlig for å få dem!!!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Et fint album? Sånt som de selger på gullsmeden m sølvfront f.eks? D fikk vi til snuppa, men d passer jo like fint til en gutt...skal ha alle bildene fra dåpen inni der..
Canari Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Det var en kjempegod ide - tusen takk!
Yrha Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Gavene som vi ble veldig glad for i dåpen (utenom sølvtøy) var: Røros barnepledd Eventyr-bøker (den hvite serien) Rammer (ok, de var i sølv da
Hyacinth Bucket Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Bunadsmykker til herrebunad dersom han skal ha det etterhvert.
Super-Langbein Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Mummikopp med fat, selges i sett. Eller samme men annet motiv, Karius og Baktus for eksempel.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Speiderkniv, barneslipsnål, Sølvskje med inngravert navn bak.
snartgift.no Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Barnebestikk.. Fikk ikke noe sånt til eldstejenta, så hun brukrt vårt fra når vi var små... Det står på ønskelisten til mini:)
Canari Skrevet 29. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. november 2007 Tusen takk for masse gode tips. Nå finenr jeg nok noe fint!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå