Gå til innhold

Hvem skal bli med på fødselen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 37 nå, og har igrunnen sagt hele tiden at jeg vil bare ha samboeren min der.. Men svigermor har hele tiden hintet frampå at hun vil være der.

Hun sier at dere må ikke si ifra når riene starter for da kommer jeg til å komme på sykehuset, men jeg føler ikke det er helt riktig at hun skal være der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ ska ha samboeren min der,dette blir min nummer tre å mamma va med første gangen,æ hadde aldri tatt svigermor med dit.. Ho hadde fått kom når ungen va ute å alt hadde roa sæ =)

Skrevet

Svigermor får IKKE være med.

Her blir det bare samboeren og meg.

Svigermor må gjerne komme på sykehuset, når fødselen starter.... men da får hun sitte på gangen!

Når alt er over og har gått bra er hun selvfølgelig hjertelig velkommen!

:-)

Skrevet

ikke svigermor nei.. skal ha med sambo =)

Skrevet

skal ha med samboer, svigers bor "heldigvis" sånn sett i porsgrunn , vi i bergen. Min mor blir barnepasser her hjemme :)

Skulle jeg hatt med noen andre dersom han ikke kunnet vært med , ville det vært bestevenninnen min !

Skrevet

svigermor med på fødsel? nei nå får ho gi seg!

skulle noen andre enn samboeren min vært med, skulle det jo i tilfelle vært min egen mor, ikke mora til samboer!! det blir for drøyt!!

Skrevet

Kun meg og sambo skal være der. Svigermor og andre har ingenting der å gjøre, hvis du ikke har veldig lyst til å ha de der da...

Du har nok med din oppgave, nemlig det å føde, enn at du må ha mange folk hengende rundt deg.

Skrevet

Jeg har med meg mannen min og moren min! Hun har vært med på de to andre fødslene mine også!

Skrevet

Svigermor må holde seg laaaaangt unna, hehe.. Orker ikke flere som skal fortelle ka eg skal gjøre og ikke gjøre. Mora mi skal være barnevakt, så blir ikke med denne gangen heller. Men vil bare ha samboeren min der, e liksom vår store opplevelse:)

Men mora mi og sønnen vår skal få komme ganske fort etter prinsessa er født:)

Skrevet

Sambo, akkurat som sist. Ingen andre som har ytret ønske om å få være med heller - heldigvis :)

Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde godtatt og hatt svigermor på gangen engang! Her er det kun mannen som får være med. Mamma kunne fått lov å stå på gangen:)

Skrevet

Nå blir det bare meg og mannen min:) Mamma var med første gangen, men det er fordi hu vil være med på alle førstefødte til døtrene sine. Helt greit for meg det, men denne gangen vil vi være aleine:)

Skrevet

Jeg skal ha med meg Mamman min og Kjæresten min selfølgelig <3

Skrevet

Jeg begriper ikke folk som vil ha med mammaen sin! (For ikke å snakke om svigermor!!)

Dere må jo ha et veldig nært og godt forhold til mødrene deres da. Det har vel i grunnen jeg også, men aldri i livet om jeg ville hatt henne med på en fødsel!

*grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...