Gå til innhold

Drømmer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått en skikkelig drømmeperiode for tida, drømmer ofte om babyn inne i magen.. Det er litt koslig:)

Drømmer dere om andre menn foresten?? Har nemlig hatt en del av dem i d siste å.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ogsä drömt om babyn, og tiden etter at hun blir födt. Har drömt flere ganger om andre menn. Heldigvis ikke sä mye av det den siste tiden.. Men det er jo stort sett morsomt ä drömme da!

Sov godt, og dröm sött! ;)

Skrevet

Drømmer ikke så mye om babyen, men drømmer mye mer ( ialle fall husker jeg mer) enn jeg gjorde før jeg ble gravid.

Men hadde en rar baby-drøm - drømte at jeg fikk babyen, og den kunne sitte og trengte ikke bruke bleier... Drømmeunge? :)

Skrevet

Morsomt!! :) Jeg drömte ogsä om at min var en riktig "drömmeunge" Hun kunne snakke, og lovte ä väre en snill baby! :)

Skrevet

Så godt å høre at jeg ikke er den eneste ;)

De siste ukene har jeg drømt så utrolig mye rart, hver natt. Ofte handler det om babyen, andre ganger om heeelt andre ting. Virker som om det foregår mye rart oppe i tankene for tiden...

Er vel et vanlig fenomen å drømme mye i graviditeten??

Skrevet

det er veldig vanelig. serlig om babyen. akkurat som når du legger merke til alle som går med barnevogn eller barn på armen. man drømmer ofte om det man tenker på sist før man sovner.

Skrevet

hehe forrige natten drømte jeg, at når jg hadde født babyen, så kunne dn snakke og gå, merkelig. hehe

er ikke første gangen jg har drømt om babyen eller andre helt rare ting..:P hhehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...