Gå til innhold

kan jeg gi babyen ammete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker da på ei teskje noen ganger i løpet av dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, gjerne iblandet litt whiskey...

Skrevet

...hehe...

Men hva skal det være godt for? Ammete, mener jeg. Tror ganske bestemt teen er ment til ammende mødre.

Skrevet

Tror også teen er ment for mødrene. men husker et innlegg her hvor en hadde blitt anbefalt å gi noen teskjeer til babyen også av legen. Vet ikke om det er riktig jeg, gitt. Prøv å drikk den selv først, du;-)

Skrevet

(hi hi hi... endelig en anonym med god humor!)

Og nei Spireliten, det tror jeg ikke du burde gjøre. Den er nok forbeholdt oss mødre. Eller er dette noe nytt jeg ikke har fått med meg?

Skrevet

Hadde håpet på litt seriøse svar da ;) Drikker jo dette selv da, og mener jeg har lest at man kan gi babyen ei teskje av dette, men lurte da på om jeg kan gi han det flere ganger i løpet av dagen. Hadde vært fint om andre som evt gjorde dette svarte eller dersom de har hørt at man kan gjøre dette.

Skrevet

Kommer ann på ammeteen, tror det fins en type til å øke

melkeproduksjonen (fra helsekostbutikk) og en for å fjerne luftplagene

til babyen (fra apotek). Den siste kan du gi babyen en teskje av.

Skrevet

Tror du kan bruke ren fenikkelte. Ammete går visst også fint, men er litt usikker på hvilken type. Det ville jeg forhørt meg om. En teskje eller noe før måltidet, er det vel?

Skrevet

Takk for svar jenter. skal undersøke nærmere hvilken type dette gjelder. Er fenikkel i denne teen, men står på at den er til å øke melkeproduksjonen. kanskje jeg skal bytte te da for melk har jeg nok av i massevis, og det hadde vært best om det virket mer på magen til lillegutt :)

Skrevet

Jeg har brukt å gi baby et par ts. Har da brukt apotekets ammete:)

Skrevet

ja, søstera mi fikk også som tips av hs å gi apotekets ammete for å hjelpe på magen.. :) spør på apoteket, så hjelper de deg nok..! ;)

Skrevet

Sjekk innholdslista. Ammete inneholder gjerne fenikkel, og det er det stoffet som skal hjelpe mot kolikk.

Skrevet

Jeg gav fennikel te til min baby fra han var 1 mnd til han ble 3 mndr...et par teskjeer morgen og kveld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...