Gjest Sekretøsa Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Kom og hente snuppa i dag, og da var hun inne, sammen med en lærling(tror jeg han er), og 4 andre små. Da hadde ALLE barna smokk! Midt på dagen?!?! Snuppa fløy rundt med smokk og kosta gulvet.. . Fikk meg ikke til og si noe da, men skal si i morgen at hun KUN skal ha smokk når hun sover... Så kom avd.lederen inn, og det første hun sa var "det lukter bæsj!Hvem er det?".. og han virka litt "stressa" av disse små, og skjønte ikke helt hvordan han skulle få til det her... Men ungene digger han, selvfølgelig. Han er jo mann!
~sjiraff~ Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Latskap? Om du ikke tidligere har gitt beskjed om at smokken kun er til soving eller hviling så kan vel ikke de ansatte vite hva du tenker?
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Det er ingen av de andre ansatte som gir smokk til barna, med mindre de skal sove. Dette fikk vi beskjed om på besøksdagen. Jeg antok at han ble sliten av evnt mas (ja, ungen min er en av de som maser), og da er det jo lettvindt og gi smokk
~sjiraff~ Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Ja da stiller det seg jo litt annerledes om regelen er at de ikke skal ha smokk ellers.. )
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Ja ) Trodde det var sånn overalt jeg, derfor jeg ikke presiserte det først ;o) Er hvertall sånn der jeg har jobba, der ex-svigermor jobber, og der snuppa har gått før.. )
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Hehe solstråle Joda, men syns likevel det blir en altfor lettvindt løsning ;o)
solstråle69 Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Det er jeg enig med deg i! Men hvis det ikke skjer hver dag, og dette var en vikar, tror jeg glatt jeg ville latt det passere. Tror ingen skade er skjedd. :-)
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 He he,forskjellig man skal irritere seg over;)) Mvh
ღDidrikmamsenღ Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Hmm ja vel. Vi har en del småbarn som suttrer hvis den rette ansatte ikke er der. Hadde ei i dag som bare hylte hele tiden, gikk å hentet smokken hennes å gav henne den fordi jeg syntes synd på henne og smokken er jo trøst for de små. Barna kjenner meg, men vil heller ha en av de som har vært der lenge (har jo hatt perm en stund)Så ser ikke noe galt i det jeg da, men...
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. november 2007 #13 Skrevet 29. november 2007 Okay... skjønner at jeg ordla meg feil eller et eller annet her. Jeg syns det var feil, fordi mitt barn sto og sopa gulvet.. man trenger da ikke smokk og sutteklut for det? Og som jeg skrev aller først, barna digger han, iom at han er mann. De barna som var der kosa seg gløgg ihjel de, ingen så ut til og hverken sutre eller noe som helst ) Men jeg irriterte meg ikke, og ble heller ikke sur, synes bare det var litt rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå