mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Hvor langt på vei er dere og har dere tenkt på navn?? Jeg har akkurat fått vite at jeg er gravid,men navnene har vi klare.Et guttenavn og et jentenavn Gutt:Arvid Sigurd Jente: Svanhild-Krestense
Erisa* Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Gratulerer så mye! Jeg er 33 uker på vei, og tror at det er ei jente inni magen. Hun skal hete Althea Sofie. Hvis det er en gutt, blir det Peter.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Vi venter en gutt i januar, og har lyst til å kalle han enten Brede, Gard eller Brage. Vet ikke helt hvilket som passer best før vi har truffet nurket=) Alle disse tre navnene er på en måte en slags mix av mitt og min manns navn (bokstavmessig sett).
isprinsessan Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Gratulerer så mye! Jeg er 16 eller 17 uker på vei.... Om det blir jente: Molly Om det blir gutt: Edvard
Labambie Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Gratulerer så masse! Jeg er 30 uker i dag, og vi får ei jente som skal hete Mari.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2007 Mange fine navn her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå