Gå til innhold

Når og hvordan var mensen den mnd dere hoppet over EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker ikke noe forskjell på om jeg har hatt el eller ikke på mensen. Jeg har bare gått ut i fra at jeg enkelte mnd ikke har hatt el grunnet manglende el-smerter. Det som andre her inne sier er at ved manglende el kommer mensen tidligere enn hvis en har hatt el. Tror at dette stemmer for min del. Må tilføye at jeg uavhangig av om jeg har hatt el eller ikke har en veldig liten blødning som varer rundt tre til fire dager, noe jeg har hatt hele mitt liv.

Skrevet

Hei, og tusen takk for svar! :-)

Jeg hadde heller ingen EL-smerter denne mnd. så jeg er nokå sikker på at jeg hoppet over EL denne syklusen!

Venter EL lørdag/søndag, og begynte å blø i går, så det stemmer nok at mensen da kommer noe tidligere når man hopper over EL!

Men har ikke blødd i dag, men er nokså sikker på at det var starten på mensen i går for det var endel blod som kom!

Skrevet

Sikkert et veldig domt spm...Men har man ikke EL hver mnd?

Sist,kom mensen min ei uke forseint....Er det noe logisk svar på det?

Ganske frustrerende...nå 14 dg etter denne forsinkede mens,har jeg EL smerter...Skjønner ingenting...

Skrevet

Ikke dumt spørsmål, for jeg har lært det i en alder av 37 år... Jeg trodde også en fikk EL hver måned, men oppdaget for ca 1 år siden at jeg IKKE fikk positiv EL-test selv om jeg testet morgen og kveld i over en uke rundt forventet EL... En kan også få positive tester der hvor EL ikke er god nok (egget er ikke brukenes for å si det sånn). Jeg går på Pergotime for å "sikre" EL, men det har ikke resultert i graviditet ennå for min del...

At mensen kom en uke for seint KAN tyde på kjemisk abort, egget har blitt befruktet, men ikke festet seg eller en svært tidlig abort. Jeg har hatt to sykluser de siste 4 månedene hvor jeg fikk svak positiv CB graviditetstest på IKM dagen, men hvor mensen kom en eller to dager etterpå. I følge gynekologen min kan det tyde på befruktede egg som ikke fester seg. Denne pp har jeg fått en gele som skal hjelpe et event. befruktet egg til å feste seg... den som venter vil få se...

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar(et hyggelig sådan)!

Jeg hadde en MA på seinsommeren...og har bare hatt en mens etter det,så her er ingenting i "rute"...

Burde jeg også gå på Pregotime,tro?? Og hvordan går jeg frem? Gjennom fastlegen min...?

Har du fått gelen gjennom legen?

Lykke til,du også!!

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...