Gå til innhold

Odenwälder, hvilken pose skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man velge, en Lammi eller en Mucki (den med bamse inni). Babyen er 2 mnd gammel så jeg skal ha den både oppi bagen og i sportsvognen.

Noen som har erfaring og anbefaling å komme med, jeg syns det var vanskelig å velge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Lammy og har vært veldig fornøyd med den. Sønnen min på snart 2 bruker den oppi sportsvognen sin enda. Mucki er jo endel lenger da, tror nesten 15 cm lenger (var på Barnas Hus her om dagen og målte, vurderer å kjøpe Mucki til storebror og ha Lammy til den nye babyen...), så du vil jo unektelig få mer valuta for pengene.

Mucki virker kanskje litt tynnere enn Lammy, så har jo Lammy lammeskinn i bunnen (Mucki har ikke det eller?..) - noe som gjør det ekstra lunt og godt!!

Skrevet

Har kjøpt den m bamsen inni. Synes den er kjempefin, og tror at den vil være varm nok. Men nå har jeg ikke fått baby ennå så har ikke fått testet den ut..

Skrevet

Har den med bamsen og har brukt den en vintersesong. Storfornøyd og har aldri opplevd at barnet mitt har vært kald i den. Skal bruke den til babyen nå ettersom 2-åringen ikke vil sitte noe særlig i vogn lenger. Som nevnt tidligere, er den med bamsen i lenger og kan dermed brukes lenger.

Skrevet

har også den med bamsen inni. Han er alltid varm. aldri frøset. kusina mi har lammy og er storfornøyd med den.

Skrevet

De har Mucki på salg hos Barnas Hus i Trondheim til 1299,- og Lammi tror jeg er billigst hos Lilleprinsen.no

Har ikke prøvd noen av dem enda, men lurer på å kjøpe en av dem jeg også.

Skrevet

Barnas Hus har en Lammy som er lenger enn den som selges på Lilleprinsen. Den på Barnas Hus skal visstnok være 115 cm, mens den hos Lilleprinsen er 105 cm.

Jeg har bestemt meg for Lammy fra Barnas Hus, skal vente og se om den kommer på tilbud før jul eller i janaur.. :o)

Skrevet

Vi ahr dunposen med bamsen inni.

beg å bruke den i febr. 2006 og det er vårt absilutt beste kjøp.

I hele fjor vinter brukte vi ikke noe annet enn strømpebukse og klangbukse, ull sokker på beina og en ullgenser på overkroppen. Ned til -5,-6 grader. da tok vi også på ullbokse.

når det var kaldt under -6 til -8 putett jeg snuppa så langt ned i posen at det bare var ansiktet som syntes nesten. Hun har aldri vært kaldt og hellr aldri vært overvarm i sin pose.

Skrevet

Tror nok du kommer til å bli fornøyd enten du velger lammy eller Muchi. Jeg var ikke interessert i å betale så mye ekstra for lammy og valgte derfor Muchi. Når vi har brukt posen i pulk har vi ett løst lammeskinn som vi har brukt som ekstra isolasjon i bunn og i vognen har det ikke vært behov for mer enn Muchiposen. I tillegg var det avgjørende for oss at bamseposen er lenger, ettersom vi er mye på ski om vinteren og pulken er flittig i bruk lenger enn til guttungen er 2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...