Nybakt_mamma=) Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Og i tilfelle hvordan kjennes det ut? Og når kan man begynne å kjenne det?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jeg er 28+0 i dag og har enda ikke kjent jenta mi hikke. Det kjennes som små rytmiske dunk/rykkninger.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Venter nr 3 og har alltid trodd at alle bevegelsene jeg kjente var spark. Men sist jeg var på ultralyd (uke 23) så jeg frøkna hikka på skjermen, og skjønte at de "sparkene" jeg hadde kjent var hikking. Så alle rytmiske bevegelser i magen er trolig hikking.
mininurk Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jeg er i uke 21 nå, og har kjennt snuppen hikke...veldig søtt!
Nr 3 underveis Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Jeg har kjent henne hikke endel. Det er som den over meg skrev, veldig rytmisk.I begynnelsen trodde jeg det var pulsen min jeg kjente. Jeg merker det ofte pä morgenen. Er i uke 28 nä, og har vel kjent det siden uke 18 tror jeg..
Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Er ikke alle barn som hikker i magen. Snuppa mi var en hikker da jeg gikk med henne. Kjente tydelig forskjell på spark/bevegelser og hikkingen. Hikkingen kjenner du som rytmiske "små hopp" eller dunk. De kommer veldig jevnlig, hvis du begynner å legge merke til de kan du på en måte være med å "telle dem" en stund, fordi de kommer så regelmessig. ) Litt artig.
Nybakt_mamma=) Skrevet 29. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2007 JEG KJENTE DET!!! han hikket i sta!! Så gøy!!! Snakker om sola liksom, hehe..
ma-85 Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Når man kjenner liv, kan det være både spark, hikking, at babyen flytter på seg/snur seg osv. Tar nok litt tid før man klarer å kjenne forskjell.
hedi&lille leah Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 hei:) Er i uke 28, og kjenner ofte små rytmisk dunk inni magen.Den lille hikker ganske mye nå.Spesielt om morgenene kjenner jeg det dunker,etterfulgt av at hun gir meg et par reale spark;)
Leirha Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Jeg har kjent beibi hikke.. Men bare to ganger nylig. 27+4 idag.
Nybakt_mamma=) Skrevet 29. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. november 2007 Ja, men til din informasjon ma-85 er jeg langt nok på vei til at jeg klarer å kjenne forskjell, man må bare vite hva man skal kjenne etter. Hvorfor skal du være så negativ egentlig? Ser at du er det på andre innlegg også.. Skjønner ikke poenget med å ta gleden eller være frekk mot folk, da er det bedre å la være å si noe.
Axus' girlfriend Skrevet 30. november 2007 #12 Skrevet 30. november 2007 hehe, vittig. leste innlegget ditt, og da starta den lille å hikke igjen du gitt. Er som rytmiske dunker, synes det godt kan sammenlignet med en puls - jeg tenkte for et hjerte første gang jeg opplevde det, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå