Liagora med 2 jenter Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 ENDELIG, sier jeg bare! Etter tre billigtester og den siste med CB digital så må jeg vel bare få det inn i hodet at jeg har blitt gravid. Dette tar nok ei stund før det synker inn..Vi klarte det i 7pp. Kaster masse babystøv til dere;) * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ' * * * * * * * * * * * GOD JUL;) Klemz
løveprinsen <3 Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jeg og har fått verdens beste julegave. Testet positivt i går, med et klart blått kryss. Ønsker deg lykke til! Når har du termin?
Liagora med 2 jenter Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Har du?? Flytter over sammen vi da;) Jeg har fått opp 7.aug nå..du da? GRATTIS!!!
løveprinsen <3 Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Grattis til deg og:-) Har termin den 9. jeg da. Da kan vi jo følge hverandre. Utveksle erfaringer med symptomer og lignende. Har du symptomer?
har4barn Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Gratulerer så mye begge to!!!!! Dere får nok en fin jul, ja!
Liagora med 2 jenter Skrevet 29. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2007 Nei, ingenting enda..bare trøtt og giddaslaus..enn du da?
løveprinsen <3 Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Er litt kvalm jeg da, men ingenting utover det. Håper jeg slipper unna den verste kvalmen.
Lillegull og spiren Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) Så utrooolig heldig du er:) tenk deg for en julegave:) kos deg masse med den voksende magen og den lille spiren:) du er virkelig heldig:) god jul til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå