Gå til innhold

var du her nemo??

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes jeg så nicket ditt inne på en tråd her=)

Hvordan går det med deg??

Er smilende blid her jeg på dine vegne så sambo lurer på hva pokker skjer=) hehe....

hvordan la du det frem for din kjære?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her ja:-)

Sambo kom jo hjem etter jeg hadde lagt meg. Våkna i det han la seg.

La meg godt inn i armkroken hans og sa:

jeg: skal jeg si deg en ting?

han: ja

jeg: elsker deg!!

han: og jeg deg

jeg: skal jeg si deg en ting til?

han: ja

jeg: du skal bli pappa!!!!

han ble helt stille leeenge før han spurt om jeg kødda. Han ble kjempeglad da :o)

Skrevet

hehe=)

ååååh så koselig da=)

kan ikke annet enn å le jeg=) Godt å gjøre det i medglede i steden for å sippe over aaaalt å ingenting=) Gjør det for tiden, blir ikke kassa dama ferdig fort nok så står tårene i øya.. noe mer vanvittig har jeg ALDRI vert med på=)

Skrevet

Huff da.. det høres ikke hyggelig ut. Håper disse hormonene dine forsvinner snart.. Spurte sambo i dag om han gledet seg til jeg ble hormontroll igjen, og det gjorde han jo selvfølgelig sa han. Søt da...

Skrevet

Hehe, hva kan de si liksom=)

Men ja de er søte når de bare vil=) Min kjære er 35 år i dag og skal feires i helga men det blir bak rattet med meg=)

De forsvinner nok etter hvert og håper de blir utbyttet med andre=) Fortsatt ingen mens men gir den en sjangs til mandag=)

Skrevet

Når er deadline for at du må ha fåt TR da?

Skrevet

Jeg skal starte sprøyter onsdag 5/12 og MÅ ha hatt blødning innen da... så har jo 6...snart 5 dager å komme på da..!!

Skrevet

Håper inderlig at den kommer til deg snart. Vi vil ikke utsette dette lengre nå.

Skrevet

Ja håper den kommer og at alt går som planlagt.. hehe=)

Er sykemeldt også nå, i 5 uker... skal ikke på jobb igjen før alt er opp å avgjort å svaret er sikkert om jeg er gravid eller ikke...!!!=)

Skal bli godt å roe kroppen/psyken og ta meg mer av sønnen min=)

Skrevet

Du må ta vare på deg selv ja. Jeg er veldig spent på hvordan ryggen min reagerer på dette. Har vært litt plaget med den i de siste ukene. Når er det forresten normalt å gå til legen første gang?

Skrevet

hmmm, håper ikke du blir plaget med den underveis.. det kan bli et travelt og vondt=)

Men eren gravid så tåler vi nok symptomene også, så lenge vi bare får barn=)

Er ikke helt sikker, men når en nærmer seg 10-12 uker tror jeg?

Kan jo gå på legekontor å levere inn prøven bare for å komme "i systemet" kanskje? Og da høre når de bruker å starte kontroller...

Jeg husker ikke når jeg var til første med sønnen min..

Gleder meg til jeg blir gravid, da skal jeg på ultralyd allerede i uke 7/8..=)

Skrevet

Har bestillt meg time på tirsdag. Grunnen til at jeg gjør det så tidlig er at jeg og vil ha tidli UL. Kjenner jeg bekymrer meg og er redd for å miste igjen. VIl høre at alt står bra til, så jeg kan slappe av litt.

Skrevet

Det er nok ikke så dumt=)

Kan være greit å bare få bekreftelsen på både ene og andre tidlig..=)

Tror nok du kan bare ta det med ro, og dette SKAL gå bra. Enklere sagt enn gjort.. vet det=)

Ja håper du får tidlig time da til UL og da skal du nok se det lille barne hjertet banke=)

Når har du termin nåda?

Skrevet

I følge "barn i magen" har jeg termin 9. august 08. Kjenner jeg får sug i magen bare ved å tenke på det. Vil begynne å handle jeg nå:-) Helt sykt, jeg vet. Vil sette opp seng og alt. Vi driver forresten og skal selge leiligheten vår. Har kjøpt oss hus som vi overtar over jul. Gleder meg til det. Da skal det ordnes barnerom.. hehe...

Skrevet

det blir koselig det=)

Veldig godt med noe nytt når den lille kommer=)

Vi har også kjøpt hus men får ikke ta overfør til sommeren men det gjør ingenting... håperbare jeg får flytte før en liten baby kommer og det får jeg jo da=)

Du har faktisk termin dagen etter jeg hadde for 7 år siden=) Hehe... verden er ikke stor gitt=)

Skrevet

Håper jeg får 1 dag før tiden da. Kult å være født 08.08.08.

Skrevet

det hadde det vert da ja=) hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...