Gå til innhold

Billige og fine kjoler til store mager!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare tipse dere om en nettbutikk som har flotte mammakjoler til en fornuftig pris og topp service.

Fikk min kjole etter to dager, men jeg valgte vanlig A- post ikke Norgespakke. Da går det raskere, men det er jo på eget ansvar da.

Her er adr:

www.krappe.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset.Fant en kjole jeg likte veldig godt.Hvor mye kommer porto og oppkrav osv på når man bestiller kun en kjole. Har aldri bestilt noe fra nette så lurer litt på hvor mye det kommer på.Skulle jo ikke veie så mye den trur jeg.

Skrevet

Til 1baby

Kommer litt an på hvordan du vil ha den sendt til deg.

Norgespakke som kan spores er litt dyrere enn om du får den sendt som brevpost. (flypost)

Men du gjør ikke noe galt hvis du prøver deg frem på en bestilling. Du må alltid godkjenne før bestillingen blir bindende.

Jeg var veldig skeptisk selv før jeg fikk prøvd det. Men nå er det blitt litt for enkelt noen ganger. Ikke alltid mannen er så glad for all shopingen på nettet.;o)

Du finner stort sett pisene på frakt hos de forskjellige nettbutikkene under "villkår" , den siden du alltid skal lese før du godkjenner bestillingen din.

Anbefaler å betale med kort. Det er alltid billigst og du får som regel varene raskere da.

Lykke til :o)

Skrevet

Tusen takk for hjelpen ,har så lyst på den kjolen så må nokk prøve å bestille. En gang må jo bli den første.

Skrevet

dytter igjen........

Skrevet

Kjempefine kjoler:) Gleder meg til magen blir større, da skal jeg nok bestille derifra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...