Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei.. datteren min er nå 2 uker. dere som har ammet en god stund.. hvor lang tid tar det før man går litt ned i vekt igjen.. jeg er bare 6 kg mer enn jeg var før jeg ble gravid.. men INGEN bukser passer.. hehe.. vist jeg kommer til og gå ned i vekt av ammingen da..*håpe*

hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du heldig. Jeg gikk opp 30 kg i svangerskapet og har nå igjen 5 kg etter 7 mnd. Det synes jeg er bra og det er først nå mine bukser passer. Du kommer helt sikkert til å gå ned rimelig fort når det ikke er mere. Lykke til.

Skrevet

1 uke etter fødsel var jeg 5 kg over det jeg var. 3 mnd etterpå var jeg der jeg var før graviditeten. Spiser mye og har ikke slanket meg..

Har hørt man ikke skal slanke seg før etter 6 mnd.. så ikke stress!:-D

Skrevet

Gikk ned 10 kilo de første 6 ukene..etter det har det stoppet opp, så har 8 kg igjen nå..Leah er snart 4 mnd.

Skrevet

Har 2,5 kg igjen etter 3 uker. Gikk opp 14 kg. Hun er 4 uker nå, så virker som det har stoppet litt nå. Jeg syntes det gikk litt vel fort da, men kom inn i buksene etter 2 uker og det var godt det!

Tenker uansett det ikke er noe stress, godt å ha litt og gå på.

Skrevet

Jeg har rast ned i vekt. Spiser et måltid mer enn før, men likevel veier jeg nå 4 kg mindre enn det jeg gjorde før jeg ble gravid. Så det betyr at jeg har gått ned 17 kg på 4 mnd.

Skrevet

Jeg gikk ned endel de første to ukene, også sto det stille til snuppa var rundt 4 mnd, da gikk jeg plutselig ned endel igjen... Nå er hun 6 mnd gammel og jeg har 1,5 kg igjen. Har overhodet ikke slanket meg, men går tur hver dag da. Jeg gikk opp 18 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...