Gå til innhold

Mange som føder for tidlig nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått inntrykk av det jeg.. Eller tar jeg feil?? Kan det ha no med den stressende tiden vi er inne i kanskje?? Med julevask og shopping og sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså.. Ikke for tidlig, men før termin.. Alle rundt meg sier jeg må regne ed å gå over termin, for det er vanlig når man er førstegangsfødende.. Men så ser jeg jo at veldig mange føder før termin nå..

Skrevet

har også hørt det er vanlig å gå over tiden med førstefødte... men tror det bare er mer vanlig med første enn med andre, ikke at de fleste førstegangs går over. Jeg er førstegangs og slimproppen gikk 4 uker før termin og jeg hadde 3 cm åpning 3 uker før termin.

Gutten min ble tatt med akutt keisersnitt uke 37+1 pga ekampsi, men hadde nok ikke født så lenge etter hvis ikke det hadde skjedd. han var 49cm og 3420gram, lange negler og godt modnet.

Skrevet

Er faktisk mangen førstegangsfødende som får før termin, så er ingen "fasit" på noe. Babyen kommer når den er klar som oftest:) Har ikke helt tro på termin datoen alltid, har selv fått 4-5 datoa. Rekner med prinsessa kommer når hun selv vil og er klar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...