*1+1=2 små* Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Gud så deilig å se at pengene har kommet inn, viste frem til nå ikke hvor mye jeg ville få så forventet ikke så alt for mye(litt div. tull fordi jeg har jobbet så forskjellig i år) men det kom mer enn jeg hadde håpet så var jo glad for det:) 6 dager over termin så er jo kjedelig å være nervøs for penger i tillegg til å vente på baby! tenkte bare å fortelle dere, ble litt bedre humør av dette:)
calalalala Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Ååå, jeg hadde håpet du ikke var her lenger!! At du var på sykehuset og fikk babyen din da selvfølgelig:) Men så bra at det ordnet seg med Nav! Det er jo bare supert. En ting mindre å tenke på. Her er eksamen ferdig, så en ting mindre her også heldigvis:) Søknad om foreldrepenger må vel sendes inn snart ja, sant det... Skal ut i sv.skapsperm før jul..
*1+1=2 små* Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 uff nei, sitter her fortsatt ja! hehhe men er en viktig ting mindre å bekymre seg for! Godt du er ferdig med eksamen, snart er det 1.desember og vi kan begynne å telle ned til jul! Ikke dumt det heller:) (prøver å muntre meg selv opp litt, er så sliten og vil ha babyn min).
calalalala Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jeg tror og håper du får en novemberbaby:) om ikke annet at fødselen setter i gang i november. Det må være helt utrolig lange dager for deg nå om dagen. Har maseriene gitt seg? Hva med babyen, beveger den seg mye? Hun her har begynt å hikke så fælt og funnet ut at det er en veldig behagelig stilling å presse rumpa si ut på den ene siden av magen.. Begynner å bli mindre plass her også! Skal til Fredrikstad i morgen på kontroll, håper å treffe på deg i gangene - heseblesende og med masse tette kraftige rier
*1+1=2 små* Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 hehe ja er nok med liv, ikke redd der:) MYE maserier, så er sliten pga det, fører jo ikke til NOE joooo..*grine* Rompa opp etter ribbeina fortsatt her hihi også blir jeg sparka i siden! Lykke til i fred.stad kanksje vi sees ja;) Håper noe skjer i natt jeg og, hadde vært såå deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå