Gå til innhold

Er jeg lat og teit nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer vil ha meg til å kjøre til Gardermoen å hente en eske med julegaver istedet for å betale 125 kroner for å sende den i posten.

Er jo 12 mil å kjøre og med bompenger og eventuell parkering blir det jo nesten det samme.

Liker ikke å kjøre bil og hvertfall ikke når jeg må ha baby med meg. Er meldt sludd på mandag og.

*surke*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er han som sløser. Det er dyrere med bil, bom og parkering på gardemoen.

Skrevet

Hadde bedt samboeren hentet den forbanna pakka selv. Og nei, du er hverken lat eller teit.

Skrevet

Problemet er at det er svigers som mellomlander og har med seg pakkene og jeg vil ikke virke utakknemlig ved å si at jeg ikke gidder hente den.

Skrevet

Det har jo ingenting med at du ikke gidder. Det her med at det er meldt sludd, du har et lite barn som du evt. må ha med deg. Dårlige kjøreforhold osv. Samt at det koster like mye (mer eller mindre) å få pakken sendt hjem.

Si nei beklager kan ikke, og be dem sende den, eller få sønnen, den såkalte samboeren, til å få ut fingeren og hente den.

Skrevet

Han jobber, mens jeg er i permisjon, så det er jo mest praktisk at jeg henter. Nei, får finne på en fin formulering slik at de innser at posten er smartest ;)

Takk for realitycheck!

Skrevet

Nei, du er ikke lat hvis du ikke henter pakken. Det hadde jeg aldri gjort, i hvert fall. Dessuten; det er jo egentlig giveren som har ansvaret for å levere gaven, da. Nei, få henne til å sende gaven i posten, du!

Du kan jo komme med en hvit løgn og si at du ikke kan også. Det er jo ikke sånn at du alltid kan selv om du har permisjon!

Skrevet

Det er jo dyrere å kjøre 24 mil til sammen pluss parkering og bompenger.Om vinteren bruker faktisk bilen mer bensin enn sommeren og det er da ikke gratis å kjøre heller. Synnest ikke 125 kr er så dyrt jeg da. Så hvorfor ikke sende den liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...