Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Da jg var førstegangsgravid å fikk orgasme, kjente jeg livmoren strammet veldig rett etterpå..er 2 gangs nå å nå kjenner jeg ingenting!! er 13 uker på veg,snart i min 14 uke.. kjenner dere det sammentrekningen etter orgasme?? er redd det er noe galt! hmm.. :-(
76mod -og-fødeklar Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 heisann. jeg venter nr 3. hadde litt sammentrekninger en gang iblant med nr 1,noe på slutten med nr 2 og ikke kjent noe ennå med nr 3. er 14+4. ikke vær redd.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Hei, jeg venter nummer 3 og er 26 uker på vei. Jeg har kjent det både nå å i det andre svangerskapene. kan ikke huske hvor langt på vei jeg var da jeg kjente det, men kommer nok skal du se. Ta temaet opp med legen/jordmor viss du er nervøs for att noe kan være galt, men tror neppe det.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 I forrige svangerskap (mitt 3.e) så kjendte jeg ikke så mye til det. Men denne gangen, kan det faktisk være ganske vondt avogtil. Varer bare en liten stund, men så "slipper" det. Det er nok like normalt, begge deler.
Anitahar2barn Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 jeg har aldri hatt det, hverken forrige svangerskap eller nå...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Jeg har kjent det. kan ikke huske jeg gjorde det så mye med førstemann men merker det veldig nå og magen blir helt stiv, men det går fort over til bløt mage igjen da
yummym Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 med foerstemann var det veldig mye og tydelig. naa andre GANG HAR JEG TENKT AKKURATT SOM DEG, HAR IKKE KJENT NOE I DET HELE TATT. BEKLAGER CAPSLOCK OM SLAAR SEG AV OG PAA.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 var veldig "plaget" med dette første gang, når jeg passerte 16 uker nå, så har det bare blitt verre og verre. Gjør vondere nå en i forrige svangerskap. Men det år jo over etter noen min, og er ikke vondt ellers, så da tar jeg det med ro jeg. Står jo at orgasmer ikke er skadelig el farlig
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Hadde det slik etter orgasme både første og nå andre gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå