Gå til innhold

Litt "irritert" over jordmor i dag!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har valgt å føde på et annet sykehus enn der hun hører til, på grunn av at jeg hadde en veldig negativ opplevelse sist gang. Virker som hun er litt "snurt" på grunn av dette... På mange av spørsmålene mine svarer hun bare at det kan hun ikke uttale seg om, for hun vet ikke hvordan rutinene er på det sykehuset jeg skal til. Forstår at det er endel hun ikke kan svare på..... Men sånne "generelle" spørsmål burde hun kunne gi et generellt svar på...

Jeg har mye vondt i rygg/bekken, og fortalte henne det... Da fortalte hun at hun hadde hatt tre netter med nattevakt og fått litt vondt i ryggen, da hadde hun bare tatt seg en joggetur... da fikk hun overskudd og ryggen ble bra. Det gjelder bare å holde koken, sa hun ...... Ja, skulle likt å se min form om jeg tok meg en joggetur.... sengeliggende hadde jeg blitt da.....

Gruer meg til fødsel denne gangen, og det eneste hun sier om den saken er at "det går nok så bra skal du se..." jadddda

Klag, klag, synes bare hun er så lite sympatisk... litt i tøffeste laget for min del..... Så er kanskje jeg litt pysete og sårbar akkurat nå, da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville byttet jordmor over til det andre sykehuset du skal føde på...'dette skal jo være bra og posetive opplevelser og det er de betalt og utdannet for å gi oss fødene også

Skrevet

Hei:)

Hør om du får Bytte jordmor du. Jeg hadde også kansje vurdert å lagt inn en form for klage på henne.. høres jo helt sprengt ut.

Jeg byttet også jordmor, siden jeg også er misfornøyd med den jeg hadde først.

Skrevet

jeg også hadde en litt ekkel opplevelse me jordmor når jeg var der sist....

jeg sa jeg var litt bekymret for fødsel pga hjertefeil, å att jeg hadde tenkt litt på keisersnitt...

da svarte hun meg med det att "du må ikke tro du er den eneste her med hjertefeil"

hva????

hva er det å svare en bekymret gravid kvinne???

hun er jordmor å skal være støttende å alt det der..... neeeia....ikke hun nei!!!!

for å være helt ærlig, så driter jeg egentlig i att andre me hjertefeil har fødd før meg, jeg tenker på meg selv å mitt hjerte.... skal jeg tenke på alle di andre hadde jeg vel blitt sånn ca små sprø??!!!

skal til jordmor igjen om 2 uker, hvis hun er like ille, bytter jeg bare!!!! dette gidder jeg ikke..... rett å slett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...