hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 på urinprøven fikk jeg L +1, dette er vel eggehvite, og så fikk jeg K+3, hva i all verden er K? Hun strevde mye med å måle hjertelyd, den var så svak at apparatet ikke ville registrere...og da hun fikk registrert var hjerteslagene ganske høye, var oppe i 170, da de normalt bruker å være på 140,hun ville jeg skulle komme til ny sjekk i morgen...noen som har opplevd dette?
Gutt 6 feb ;) Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 L står for Laukocytter, + 1 er vanlig å ha under graviditeten, kommer ofte av at man da har mere utflod. K står for Ketoner, + 3 vil si at du er litt dehydrert, uttørket. Sliter du med oppkast? Vær flink å få i deg nok væske. Utrolig at legen ikke forklarte deg!!
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 tusen takk for svar, det er litt sånn her at man ikke får vite hva ting betyr fordi man ikke skal engste seg. men da rimer det jo litt bedre at hun spurte om jeg spiste lite...men når jeg er full av vann i kroppen, og drikker mer enn 2 l pr dag, hvordan kan det ha seg at jeg er dehydrert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå