Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kan du se graviditet på meg igjen?

Ser du hvordan kjærligheten vil utvikle seg?

Forgje svangerskap endte med abort for 6 uker siden..

Fødselsdag: 01.10.83

tusen takk om du vil.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du nettopp avslutta et forhold??føles litt sånn...

tror det vil gå en liten stund før du finner tilbake til den store kjærligheten og det som den fører meg seg...ser ut som du er litt trist for tiden og det har du lov til....

Ser ut som det også vil gå en stund før du blir gravid igjen...kanskje til våren...mars tror jeg blir en fin mnd...

Jeg kan ta feil her altså men får inn at du er litt usikker på deg selv, og at du føler at ting får litt imot deg for tiden....noe som det forsovidt også gjør..men det blir bedre...du vil merke bedring allerede litt før jul:)

ønsker deg lykke til uansett..

og husk at veien blir til mens man går, og de valgene man gjør underveis...

klem:)

Skrevet

heisann det stemmer ja,, jeg har akurat avslutta et forhold og jeg er lei meg om dagen. Jeg hadde liksom alt, også syns jeg kjæresten forandret seg sånn da jeg ble gravid, skjedde masse ting.Og nå sitter jeg her, uten kjæreste , bolle i ovnen og så savner jeg datteren som kjæresten min hadde fra før. Får ikke se henne så mye som tidligere. Har heldigvis en datter fra tidligere selv:)

Jeg er overhodet ikke vant til å være uten kjæreste, og føler eg litt ensom og rådløs..

Men når du sier finner tilbake til den store kjærligheten, vil det si at du tror jeg går tilbake til min stor kjærlighet eller? jeg er håpløs romantiker, vet det, tihi. Men skjer det noe spesielt før jul eller?

tusen takk for svar:)

Skrevet

det er jeg ikke sikker på.....føler at du ønsker det...men vet ikke om det samsvarer med det han vil...

Tror ikke det skjer noen store ting før jul....men ting blir bedre:)

Man lærer ting av seg selv også når man er alene, kanskje du trenger litt tid å bli kjent med deg selv...du føler veldig trygghet når du er sammen med noen, men pass på at du ikke er sammen med noen bare for tryggheten sin del....følelsene må også vere der:)

Ønsker deg lykke til...spør igjen senere om det er noe...

Skrevet

haha skulle tro du kjente meg:)

Takk sal du ha:)

Skrevet

så bra at det stemmer da:)

er ikke alltid man får opp så mye men:)

jeg er også veldig ny på dette enda så jeg bruker å si at man må ta det med en klype salt:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...