mumsima Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Eksempel: Termin 29.november Fødsel 22.november Permisjonsstart 8.november I dette tilfellet mister man jo 1 uke av permisjonen, ettersom man ikke fikk brukt 3 uker før fødsel. Men hva om permisjonsstart hadde vært 1.november i stedet, altså 4 uker før termin? Da hadde man vel ikke tapt noe - eller?
scoobidoo Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Vet ikke helt om jeg skjønner... Permisjonsstart er jo alltid tre uker før termin uansett?
mumsima Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Nei, man velger selv når man vil starte permisjonen, men senest tre uker før termin.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 ikke nav sin skyld om du føder for tidlig ;o) Du mister nok den uka ja..
petite fleur Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Jeg fødte 18 dager for tidlig og mista derfor 13 dager...
mumsima Skrevet 29. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2007 Men da startet du sikkert permisjonen tre uker før termin? Da er det jo "greit" nok. Men jeg trodde det var slik at så lenge man har tatt ut tre uker permisjon før fødsel, så mister man ingenting. Men da har jeg vel kanskje tatt feil da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå